Bisnode Voice of the customer

Lyt til kunderne og skab flere loyale kunder og mere omsætning

checkmark.svg

Fokusér på kundeoplevelsen og alle kundernes touch points

checkmark.svg

Lyt til kunderne og agér på deres feedback

checkmark.svg

Bliv en kundedrevet virksomhed som tilpasser sig kundernes behov

Ville du anbefale os – og hvorfor?

Ville du anbefale os – og hvorfor?

I dag ved alle virksomheder præcist, hvor vigtigt det er at sætte fokus på kundens oplevelse for at opbygge loyalitet, skabe vækst og udvikle forretningen. Men udfordringen i at blive en kundeorienteret virksomhed handler ofte om at finde effektive måder at opsamle feedback fra kunderne - og samdig at kunne strukturere alle informationerne, så de giver anledning til forandring og forbedring.

En virksomhed, som ved, hvad deres kunder synes, ønsker og tænker, har større forudsætning for at forbedre sit arbejde med kundeoplevelsen (kaldet CX). Og det er der rigtig god værdi i - og mange penge. Når du lytter til dine kunder og reagerer på feedbacken, øger du nemlig muligheden for meromsætning og højere loyalitet markant.

Bliv klogere på dine kunder på daglig basis ved at få feedback fra dine kunder, når de har oplevelsen med din forretning i frisk erindring. Med de helt rigtige værktøjer får du mulighed for at se din virksomhed med kundernes øjne, og du bliver klædt på til at kunne optimere og forbedre hele kunderejsen. Du ved nemlig præcis, hvad kunderne er tilfredse med, og hvad de ikke er.

Med Bisnode Voice of the Customer kan du måle på kundeoplevelse - i real time.

Lyt til dine kunder

Lyt til dine kunder

Udvikl din virksomhed ud fra kundernes feedback

  • Skab vækst ved at indsamle og analysere kundernes forventninger, ønsker og feedback.
  • Opnå mersalg ved at styrke kunderelationerne og øg også kundeloyaliteten.
  • Kortlæg nye forretningsmuligheder ved at kombinere virksomhedens data med kundernes feedback.
Skab en konkurrencemæssig fordel ved at have real time informationer

Skab en konkurrencemæssig fordel ved at have real time informationer

Udvikling af kunderelationerne og opbygning af loyalitet

  • Styrk konkurrenceevnen ved at lytte til og opfylde kundernes ønsker.
  • Skil dig ud fra konkurrenterne ved hurtigt at reagere på negativ og positiv feedback.
  • Udvikl CX-arbejdet ved systematisk og løbende at foretage kundeundersøgelser.
Styrk virksomhedens interne arbejde og skab en unik kundeoplevelse

Styrk virksomhedens interne arbejde og skab en unik kundeoplevelse

Med løbende kundeundersøgelser kan du blive klogere på:

  • Hvor du med fordel kan optimere ressourceforbruget og udgifterne.
  • Hvordan du forbedrer din kommunikation og dit serviceniveau.
  • Hvordan nye indsatser opleves af kunderne, og hvad det fører til af økonomiske resultater.

Med automatiserede kundeundersøgelser får du hurtigt overblik over, hvordan kunderne oplevede mødet med dig, uanset om det foregik i butik, via telefon eller online. Med Bisnode Voice of the Customer kan vi foretage undersøgelser i forbindelse med, at kunden har været i kontakt med dig - det giver dig det bedste indblik i kundeoplevelsen, og du får samtidig en høj svarfrekvens.

Sådan foregår automatiserede kundeundersøgelser:

  • Når kunderne er i kontakt med din virksomhed, og dette registreres fx i jeres CRM-system, sendes kundernes gemte kontaktoplysninger videre til Bisnode ( Du definerer selv, hvilke kanaler der skal måles på).
  • Herefter modtager kunden via sms eller e-mail en spørgeskemaundersøgelse med få korte spørgsmål vedrørende deres oplevelse.
  • Kundens svar returneres til Bisnode, som samler og strukturerer alle svar og resultater i et online system, som du også får adgang til.

For at udvikle virksomheden er det vigtigt at måle, analysere og følge op på resultaterne. Du får online adgang til alle resultater, hvor du kan sammenligne og krydse informationer. Få fx indblik i kundernes feedback fordelt på forskellige kundesegmenter, kanaler, teams eller specifikke medarbejdere. Det giver dig den bedste forudsætning for at følge dit serviceniveau og dine indsatser. Bisnode Voice of the Customer er desuden udviklet således, at du kan opstille klare mål, målrette dine indsatser og udvikle virksomheden med kundeoplevelsen i fokus.

I online interface fås adgang til:

  • Samlede rapporter
  • Rapportering pr. dimension (kundesegment, kanal, sted, team, medarbejdere, m.v.)
  • Trendrapporter
  • Specialdesignede rapporter/dashboard

Kundens oplevelse handler ofte om mødet med en af dine medarbejdere. Det kan være en henvendelse til kundeservice, møde i en butik, eller når en vare bliver leveret. Vi har udviklet en funktion, Automated Personel Messaging and Rewards, som gør det muligt for teamlederen at opfange gode – eller mindre gode – kundeoplevelser, der er tilknyttet en bestemt medarbejder eller medarbejdergruppe. I Bisnode Voice of the Customer kan du give dine medarbejdere direkte feedback og udvikle bonussystemer, som aktivt driver arbejdet med kundeoplevelsen i den rigtige retning.

Når du implementerer Bisnode Voice of the Customer, kan vores virksomhedskonsulenter og analytikere hjælpe dig med at komme godt i gang. Du kan få hjælp til at kortlægge, hvilke dimensioner af kundeoplevelsen I skal måle, hvilke spørgsmål I skal stille kunderne, hvordan I skal tolke resultatet og ud fra indsigterne, hvordan I skal udvikle jeres arbejde med kundeoplevelse, markedsføring og forretningsprocedurer.

 

\

Vil du høre mere om Voice of the Customer?

Ring til os

Ring til os

Bliv kontaktet

Bliv kontaktet

Vil du modtage vores nyhedsbrev?