Skift mavefornemmelser ud med fakta og inddrag data i dine aktiviteter ud mod kunderne. Du sikrer langt mere relevans i dine budskaber og mere effektivitet, hvis du tager udgangspunkt i den viden, du allerede har. Der ligger guld i din database, hvis du har opsamlet informationer om kunderne - fx fra salgsordre, kampagner, arrangementer, opsigelser og kontaktformularer. Alt det data kan vi sætte i system og kæde sammen med eksterne informationer som virksomhedernes størrelse, branche, beliggenhed og meget mere. Vi anvender data mining, når vi arbejder med kundedatabaser - såkaldt Big Data, hvor vi gennem forskellige data mining tools finder helt ny viden om dine kunder.
Profil- og markedsdækningsanalyse
Med en profil- og markedsdækningsanalyse kan du blive klogere på dine kunder og få identificeret uafdækkede områder i markedet.
Prospect analyse
Med en prospect analyse bruges viden om dine eksisterende kunder til at vurdere potentialet i det samlede marked. På baggrund af en dyb kundeforståelse, kan du højne værdien af den enkelte kunde og finde potentielle kundeemner, som er helt sammenlignelige med dine bedste kunder.
Krydssalgsanalyse
Med en krydssalgsanalyse identificerer vi mersalgspotentialet i din kundedatabase. Du får viden om hvilke kunder, du med stor sandsynlighed kan sælge mere til.
Churnanalyse
Med en churnanalyse får du klarhed over hvilke kundetyper, der er dine mest loyale og lønsomme og hvilke kunder, der overvejer at søge nye græsgange. Viden du med fordel kan bruge til at optimere dine loyalitetssikrende ressourcer overfor
Brancheanalyse
Få indblik i en eller flere udvalgte brancher, og bliv klogere på hvordan branchen udvikler sig - om der er fremgang eller nedgang. Og få kendskab til hvor mange virksomheder, der er i branchen samt deres økonomiske status.
Kundespecifikke analyser
Vi laver gerne individuelle analyseløsninger, som tager udgangspunkt i præcis dine behov og problemstillinger. Vi har dataeksperter siddende, hvis speciale er at finde trends og sammenhænge i din database, der sætter dig i stand til at agere proaktivt overfor både eksisterende og nye kunder.