Søg

Succesfuld leadgenerering, brand awareness og loyalitet i fokus

Udnyt alle de nye smarte muligheder i data og boost dine kampagner til helt nye højder
check_fat_green.png

Brug data mining og machine learning til at identificere potentialet blandt alle dine kunder

check_fat_green.png

Gør dine kampagner toprelevante med unikke budskaber til hver af dine segmenter

check_fat_green.png

Få kunderne til at købe mere og oftere ved at målrette dine budskaber igennem de rette kanaler

Øg din konverteringsgrad og få kunder, der bliver i forretningen

Vær relevant, aktuel og værdifuld i din kommunikation. Alle forbrugere og beslutningstagere i virksomheder bliver hver dag bombarderet med reklamer og kampagnetilbud. Ind i mellem så mange, at man nærmest drukner i dem. Så hvad gør du, for at være så relevant som mulig? Og for at ramme de rigtige kunder, på det rigtige tidspunkt med det rigtige budskab?

Måske arbejder du ud fra erfaring, måske hjælper dine mavefornemmelser dig på vej. Eller er du en af de få, der har knækket koden og arbejder datadrevet? Oftest er svaret nej. Men der er virkelig meget potentiale i at udnytte alle de data, du har lagret om kunderne – især hvis du kombinerer dem med eksterne data.

I Bisnode har vi specialiseret os i at hjælpe salgs- og marketingansvarlige med at effektivisere og optimere kampagneplanlægning og go-to-market strategier – alt sammen med udgangspunkt i data.

Læs her om vores forskellige løsninger til dig, som arbejder i salg eller marketing:

boblere-marketing.png
Kundecase

Med datadrevet leadgenerering har Eniig maksimeret deres kundetilgang og haft en besparelse i TM-omkostninger på 65%

Vi får omkring 200 nye kunder om året i vores mellemstore segment alene, og det er et tydeligt resultat af vores analysearbejde med Bisnode.

Læs mere

Vil du høre mere om hvordan vi kan hjælpe dig med dine salgs- og marketing aktiviteter?

Nysgerrig? Vil du høre mere eller har du spørgsmål?

Kundeanalyser giver Vattenfall overblik over deres markedspotentiale

Kundeanalyser giver Vattenfall overblik over deres markedspotentiale


Vattenfall er førende i Norden inden for energi, men havde i lang tid svært ved at få greb om markedets fulde potentiale. Ved hjælp af Bisnodes prædiktive analyse har de nu godt styr på, hvilke kunder de skal bearbejde for at øge salget.
 
Vattenfall arbejder med salg af energi til store virksomheder, dvs. virksomheder med et energiforbrug på over 2 GWh pr. år. Der findes ingen registre over virksomheder med det forbrug, og i lang tid måtte sælgerne bruge tid på efter bedste evne at registrere oplysninger om både eksisterende og potentielle kunder.
 
– "Vi henvendte os til Bisnode for at automatisere håndteringen og højne kvaliteten. I første omgang bad vi om hjælp til en prædiktiv analyse af, hvordan vores adresserbare marked ser ud, dvs. hvilke kunder vi burde bearbejde", siger Mats Linder, CMO i Vattenfall.
 
Læs resten af casen.
Stigning på 300 % i kvalificerede kundeemner - takket være datadrevet digital markedsføring

Isuzu fik en stigning på 300 % i kvalificerede kundeemner - takket være datadrevet digital markedsføring

 
Når det gælder data, er der inden for bilindustrien kutyme for, at man ikke tager nogen chancer. Men Jonas Lif, CRM Manager i International Motors, ønskede at basere sine beslutninger på et bredere grundlag for at øge nøjagtigheden af kundeopdyrkning. Med Bisnodes hjælp udviklede han et system til mere målrettet onlinemarkedsføring. Resultatet? Antallet af kvalificerede kundeemner er tredoblet.
International Motors er ansvarlig agent for Isuzu Motors i Sverige og for Subaru i Sverige, Finland, Danmark og Baltikum.
 
Subaru har du sikkert hørt om – men Isuzu Motors er specialiserede i pickupper, som primært sælges til virksomheder.
"Men Isuzu har også brug for at øge kendskabet til brandet blandt pickupejere – vi ønsker, at Isuzu skal være kundernes foretrukne valg, ligesom vi selvfølgelig også gerne vil øge omsætningen," fortæller Jonas Lif, CRM Manager i International Motors.
 
Læs resten af casen.

Bliv klogere på data