Arbejd smart med data på tværs af systemer og vækst forretningen til nye højder

Præcise informationer giver positive resultater

Vil du høre mere?
check_fat_green.png

Sørg for at din datakvalitet er i top og få det bedste grundlag for strategiarbejdet

check_fat_green.png

Sammenkæd data på tværs af systemer og få dybdegående viden om kunder og markedet

check_fat_green.png

Udnyt værdien i data med intelligente analyser og data mining

Tidligere har den vigtigste ressource i verden været olie, men nu er det data

En forandring, som langt største delen af verdens virksomheder ikke er klædt på til at håndtere

Din virksomhed opsamler sikkert allerede en masse data om kunder og leverandører, men hvor gode er I til at vedligeholde dem og bruge dem aktivt i strategiarbejdet, så data bliver til værdi?

Fakta er, at datadrevne virksomheder i gennemsnit er 6 gange så profitable, som dem der ikke er. Men vi ved også, at det kræver en investering i henholdsvis systemer, processer og tid, hvis data skal være fundamentet for virksomhedens vækst. Men det kan betale sig på bundlinjen at skifte de gode gæt ud med fakta og databaserede beslutninger.

I Bisnode har vi igennem flere årtier arbejdet med at give virksomheder et 360 graders overblik over deres kunder. Hele fundamentet for at få det overblik ligger i at have adgang til opdaterede, valide og strukturerede data – data som er strømlinet på tværs af virksomhedens forskellige IT-løsninger. Det er her din rolle har altafgørende betydning. Som CRM-ansvarlig eller som medarbejder i BI-afdelingen er du garant for, at data og findings på baggrund af data skal være korrekte og kan bruges til vigtige forretningsmæssige beslutninger. Vi vil gerne være din sparringspartner på området og hjælpe dig og din virksomhed med at blive mere datadrevne.

Læs her om vores forskellige løsninger til dig, som arbejder med CRM og BI:

boblere-crm.png
Kundecase

Lindex' kundeklub spiller en central rolle i virksomhedens økonomiske fremgang

For Lindex er kundeklubben "More at Lindex" blevet en guldgrube, som foruden at skabe en høj grad af loyalitet også fremmer salget i stor stil. Modekæden benytter sig af en smart dataløsning fra Bisnode, som gør det let for dem at konvertere kunder til kundeklubmedlemmer.

Læs mere

business man sitting on a couch with his tablet

Nordjyske medier har styr på deres kundedata


Nordjyske Medier har igennem årene foretaget en lang række opkøb af selskaber og har derfor løbende udvidet kundeportefølje. Med disse fusioneringer og en voksende mængde af kundedata, der skulle samles i ét CRM-system, kom der også udfordringer. I starten oplevede Nordjyske Medier, at nogle kunder var oprettet flere gange i deres CRM-system, da kunderne havde samhandel med flere af de fusionerede selskaber samtidigt. Det kunne give anledning til dobbeltarbejde, hvis sælgerne fx arbejdede på den samme kunde uden at vide det, og fakturering af den samme kunde, kunne også ske på forskellige kundenumre. For at undgå denne problemstilling tog Nordjyske Medier kontakt til Bisnode.
 
Læs resten af casen.
Young person with tech backpack

Datadrevet leadgenerering har maksimeret Eniigs kundetilgang og besparelse i TM-omkostninger på 65%

Vi fik lavet de første markedsanalyser i samarbejde med Bisnode for flere år tilbage, og nu har vi i samarbejde udviklet så meget på analyseløsninger, at de danner hele grundlaget for vores go-to-market strategi. Alt det vi havde af ideer og visioner til markedsbearbejdelse, har Bisnode hjulpet os med at gøre til virkelighed. Vi havde så at sige opskriften, og Bisnode hjalp os så med at bage skidtet. Ved hjælp af en masse forskellige algoritmer og lige så meget analysearbejde, har vi fået en helt ny og gennemarbejdet viden om vores kunder og markedet, som vi aldrig har haft før”, fortæller Anders Thomsen, Sales Manager, Energisalg Erhverv.
 
Læs resten af casen.

Vil du høre mere om hvordan vi kan hjælpe dig med dine master data?

Vil du høre mere?