Bisnode bliver nu til Dun & Bradstreet!

I januar 2021 blev Bisnode opkøbt af den amerikanske data-gigant Dun & Bradstreet, og vi fortsætter nu som én virksomhed.

Vi er nu endnu stærkere sammen, globalt som lokalt
Dun & Bradstreets opkøb af Bisnode vil gøre os endnu stærkere på datafronten - globalt som lokalt. Med vores mange forskellige dataløsninger kan vi hjælpe din virksomhed med at øge omsætningen, reducere omkostninger, minimere tab og accelerere din forretning.

Læs mere om opkøbet her

Vi er i en migreringsproces
Det er et stort projekt at få smeltet to store koncerner sammen - nogle ændringer er nemme at gennemføre, hvorimod andre kræver tid at eksekvere på. Det betyder, at du stadig vil møde Bisnode navnet i nogle henseender, som fx på ordrebekræftelser og fakturaer, da vi endnu ikke har ændret vores juridiske navn. Vi arbejder på at få alle aktiviteter og kontaktflader strømlinet, men i den kommende periode, vil du som kunde opleve, at vi markedsfører os som Dun & Bradstreet, selvom vi stadig hedder Bisnode på papiret.

Vi kombinerer det bedste fra begge verdener, og vi glæder os til at supportere dig og din virksomhed som Dun & Bradstreet.


Har du yderligere spøgsmål?
Se vores FAQ nedenfor.

I næsten 200 år har Dun & Bradstreet hjulpet virksomheder verden over med at vækste og effektivisere deres forretning ved hjælp af data og intelligente analyser. Vi har mere end 6.000 ansatte, der er dagligt arbejder på at skabe ny viden og bedre beslutningsgrundlag for vores kunder. Vi stræber efter at være den bedste datapartner i verden – vi agerer globalt, men vi tænker lokalt.

Du kan forvente, at din kontaktperson forbliver den samme. Du vil ikke mærke ændringer i henhold til, hvordan vi kommunikerer med dig. Vi vil skifte e-mail adresse, men denne information skal du nok få helt automatisk. Skulle der ske ændringer i kunde-leverandør forholdet bliver du proaktivt informeret herom.

Vi opdaterer og forbedrer vores løsninger løbende, og det vil vi også gøre fremadrettet. Vi skal nok kommunikere, hvis der er produktnyheder og produktopdateringer, som er relevante for dig og din forretning.

Den primære forskel du vil mærke, er at du vil blive mødt af Dun & Bradstreet brandet frem for Bisnode, men hverken din løsning/dine løsninger eller din kontaktperson vil ændre sig på nuværende tidspunkt.

Ved at tage det bedste fra begge virksomheder, sikrer vi, at vi agerer globalt, men tænker lokalt. Det betyder, at vi kan hjælpe og supportere alle vores kunder, uanset størrelse, med at skabe vækst og minimere tab. Som Dun & Bradstreet har vi direkte adgang til internationale data, og vi har mulighed for at strukturere og bearbejde data på endnu flere måder, end tidligere.

Der vil ikke ske ændringer i eksisterende kontrakter på nuværende tidspunkt, da vi stadig anvender vores juridiske enhedsnavn Bisnode i henhold til CVR-nummer.

Vi bevarer vores juridiske enhed Bisnode på nuværende tidspunkt, hvilket betyder, at du vil være kunde hos Bisnode selvom, vi markedsfører os som Dun & Bradstreet.

Vi ønsker at blive ved med at udbyde smarte dataløsninger, som giver dig mulighed for at hente og anvende opdaterede og valide informationer – lokalt som globalt. Vi udbygger og opgraderer løbende vores produktportefølje, så du som kunde altid har adgang til en fremtidssikret løsning, der er brugervenlig og stabil.

Vi skal nok kommunikere, hvis der er produktnyheder og produktopdateringer, som er relevante for dig og din forretning.

Tag endelig fat i din kontaktperson i Bisnode/ Dun & Bradstreet hvis du har yderligere spørgsmål, eller vil have noget uddybet i henhold til fusionen. Du er også velkommen til at ringe på vores hovednummer 7022 0410.