Vi lytter til vores kunder

Bisnodes kundeundersøgelser

I Bisnode arbejder vi med real time kundefeedback og årlige kundeundersøgelser, da vi tror på, at det er vejen til succes. Vi lytter til vores kunder, når de har været i dialog med os, og vi tager ved lære af de mange inputs, kunderne giver os. Kun igennem en gensidig forståelse mellem os og vores kunder, kan vi formå at imødekomme alle de behov vores kunder har – hvad enten det er i forhold til vores løsninger, vores support, vores kommunikation osv. Der er altid plads til forbedringer og til fornyelse.

Til at få feedback fra kunderne anvender vi vores egen løsning ”Voice Of The Customer

Her kan vi løbende følge med i, hvad kunderne mener om den sparring, hjælp og service, de får fra os. Det giver os den allerbedste mulighed for at reagere, hvis der er noget, som ikke fungerer, og som kunderne er utilfredse med. Samtidig får vi også unik indsigt i, hvad vi skal gøre endnu mere af i forhold til den positive feedback fra kunderne.

Vi bruger Net Promoter Score (NPS) som målenhed

NPS er et ledelsesværktøj, der bruges til at måle loyaliteten hos dig som kunde, og med en simpel score får vi en klar indikation af, om du finder vores samarbejde værdifuldt.

NPS’en måles ud fra en skala fra 0-10, hvor 10 er bedst. 

Nøglespørgsmål i en NPS-måling er altid: Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale vores os til en ven eller kollega, og det vurderes ud fra en skala fra 0-10. Svares en lav score er den en indikation for, at du ikke vil anbefale Bisnode, men giver du derimod en høj score, er det et udtryk for, at du er glad for vores samarbejde og vores løsninger og gerne anbefaler os i dit netværk.

Vi tager alt feedback lige seriøst, og vi bruger både ris og ros til at forbedre vores processer, løsninger og support.

NPS-metoden er en international anerkendt metode, der er udviklet af Satmetrix, Bain & Company og Fred Reichheld. De er gennem flere års omfangsrigt forskningsarbejde kommet frem til at det enkeltstående spørgsmål, hvor der typisk er den største sammenhæng med loyalitetsmæssig adfærd, er på spørgsmålet om i, hvor høj grad en kunde er villig til at anbefale til andre.

I Bisnode vil vi kun have glade kunder

For langt de fleste virksomheder, er det et mål at have glade kunder, og her er Bisnode ikke en undtagelse. Vi arbejder benhårdt på at skabe glade kunder, der er vilde med vores løsninger, og synes, at det data, vi leverer, gør en forskel i hverdagen.

Vi gør, hvad vi kan for hele tiden at have fingeren på pulsen i forhold til vores kunder oplevelse af os, og har du input, ideer eller forbedringsområder, som du synes, vi skal være opmærksomme på, så tøv endelig ikke med at send dem til os. Du kan altid skrive til os på e-mail adressen customercare@bisnode.dk eller ringe på telefon 7022 0410.

Arbejd proaktivt med kundeoplevelsen

Få løbende feedback fra dine kunder, så du ved, hvor du skal fokusere din tid og dine indsatser

Læs mere her