Vi lytter til vores kunder

I Bisnode arbejder vi med real time kundefeedback, da vi tror på, at det er vejen til succes. Vi lytter til vores kunder, når de har været i dialog med os, og vi tager ved lære af de mange inputs, kunderne giver os. Kun igennem en gensidig forståelse mellem os og vores kunder, kan vi formå at imødekomme alle de behov vores kunder har – hvad enten det er i forhold til vores løsninger, vores support, vores kommunikation osv. Der er altid plads til forbedringer og til fornyelse.

Til at få feedback fra kunderne anvender vi vores egen løsning ”Voice Of The Customer

Her kan vi løbende følge med i, hvad kunderne mener om den sparring, hjælp og service, de får fra os. Det giver os den allerbedste mulighed for at reagere, hvis der er noget, som ikke fungerer, og som kunderne er utilfredse med. Samtidig får vi også unik indsigt i, hvad vi skal gøre endnu mere af i forhold til den positive feedback fra kunderne.

Her kan du læse et udpluk af den feedback, vi har fået fra vores kunder:

"Jeg synes I generelt gør det godt og har fokus på udvikling/innovation og det er vigtigt."

"Altid hjælpsomme og god service :)"

"Meget fin og hurtig service :)"

Arbejd proaktivt med kundeoplevelsen

Få løbende feedback fra dine kunder, så du ved, hvor du skal fokusere din tid og dine indsatser

Læs mere her