I SuperOffice skaber vi glade kunder
– sammen med Bisnode

Kundecase Datadrevet markedsføring Digital transformation Smarte beslutninger Smart data

SuperOffice

I SuperOffice fokuserer vi 100% på at skabe CRM software, som hjælper alle brugere i din virksomhed med at opbygge stærke og loyale kunderelationer. Det er SuperOffices passion at skabe et dynamisk, fleksibelt og brugervenligt arbejdsmiljø for brugerne i og omkring CRM-systemet.

Hos SuperOffice har vi en oprigtig interesse i vores kunder og de udfordringer, de møder i deres hverdag. Vi er overbeviste om, at kunderelationer betyder noget, og hvis de bliver plejet, udviklet og respekteret, vil disse fantastiske relationer føre til forretningssucces og vækst.

”Derfor var det et helt naturligt valg for os at indgå et samarbejde med Bisnode om muligheden for at integrere opdaterede virksomhedsdata af høj kvalitet ind i vores kunders CRM-systemer. Vi tror på, at et CRM-system skal vedligeholdes og udvikles for, at vores kunder forbliver glade. Derfor er det også en nødvendighed med opdaterede data og kontaktinformationer, da det er en meget afgørende faktor for, at vores kunder får en god og relevant dialog med deres kunder. Og det skal være så nemt som muligt”, siger Jeanett Heller, Marketing Manager, SuperOffice Danmark.

Real time data er vejen frem

Data ændrer sig fra dag til dag, og det gør dine kunders informationer også. Nyt telefonnummer, ny adresse – måske endda helt nyt navn. Der skal tjekkes rigtig mange hjemmesider hver eneste dag, hvis du manuelt skal sørge for at have de helt rigtige oplysninger på dine kunder. Men hvis du får integreret Bisnode erhvervsdata direkte ind i dit CRM-system, kan du slippe for alt det tunge arbejde. Du kan nemlig lave en opsætning, så dine kunders informationer opdateres hver eneste dag. Helt automatisk. En enkel proces af høj kvalitet.

I SuperOffice fokuserer vi 100% på at skabe CRM software, som hjælper alle brugere i din virksomhed med at opbygge stærke og loyale kunderelationer. Det er SuperOffices passion at skabe et dynamisk, fleksibelt og brugervenligt arbejdsmiljø for brugerne i og omkring CRM-systemet.

Blurry display stock market charts
”Det var et helt naturligt valg for os at indgå et samarbejde med Bisnode om integration af data - vi tror nemlig på, at et CRM-system skal vedligeholdes og udvikles for, at vores kunder forbliver glade.”

Jeanett Heller, Marketing Manager, SuperOffice

kort om superoffice

kort om superoffice

En historie om at skabe et enkelt CRM

Tilbage i 1989 startede det hele med én ide - at skabe en software, som kunne understøtte sælgerens behov og gøre hans hverdag meget nemmere - at gøre det så brugervenligt og elegant, at brugeren ønskede at bruge det, og ikke fordi han eller hun skulle bruge det. SuperOffice CRM er nu en komplet CRM-pakke med stærke funktioner, som kan hjælpe dig med at skabe glade og smilende kunder inden for de tre vigtige områder gennem kunderejsen: Find, fang og fasthold glade kunder.

  • 250 ansatte
  • Datterselskaber i 8 europæiske lande
  • 140.000 brugere af SuperOffice
  • SuperOffice er kåret som vinder ”Bedst i test” i 2009, 2011, 2012, 2014 og 2015 af PC World Norge.

 

En løsning der gavner hele virksomheden

Der ligger rigtig mange muligheder i Bisnodes integrationsløsning til SuperOffice CRM, som hele virksomheden kan få gavn af. Kundeservice og sælgere kan med få klik oprette nye virksomheder og gå i gang med at bearbejde dem. Virksomheden hentes nemlig automatisk ind i systemet – endda helt uden dubletter. Samtidig kan salg og marketing bruge løsningen til segmentering og vurdering af markedspotentialet. Det er nemlig muligt at lave målgruppesøgninger direkte i CRM via integrationsløsningen. Ud fra branche, antal ansatte, geografi osv. kan salg og marketing f.eks. finde præcis de emner, de vil køre kampagner imod og begynde arbejdet med det samme. Herudover kan løsningen også bruges til at vurdere en kundes økonomiske situation ud fra opdaterede nøgletal, som importeres og opdateres direkte på kunden i CRM.

Læs om vores ny App til SuperOffice CRM online

Løsningen set med kundernes øjne

I samarbejde med Siteshop, som er udviklerne bag Bisnodes integrationsmodul til SuperOffice, har flere kunder allerede fået stor glæde af de mange muligheder, der findes i integrationsløsningen.

”Med fusioneringen af flere selskaber og samlingen af alle kundedata i ét CRM-system havde vi en udfordring med kundeoprettelser og fejlregistreringer, som potentielt kunne føre til unødig spild af tid og ressourcer. Vi havde derfor brug for en løsning, som kunne hjælpe os med at strukturere vores kundeinformationer, så vi kunne undgå dubletter og dobbeltarbejde”, fortæller Kirsa Christoffersen, Administrations- og Projektchef i Nordjyske Medier.

Nordjyske Medier har nu fået opdateret deres data og har fået renset deres SuperOffice CRM for dubletter.

”Nu har vi det fulde overblik over vores kundebase og gennem en ny procedure for kundeoprettelser, sikrer vi, at der ikke kommer rod i data. Vi har fx begrænset oprettelsesmulighederne i vores CRM-system, så det kun er vores salgsassistenter, der har adgang til at oprette nye virksomheder. På den måde kan sælgerne også koncentrere sig om at gøre det, de er bedst til – nemlig at besøge kunderne og skabe salg”, fortæller Kirsa Christoffersen, Administrations- og Projektchef i Nordjyske Medier.

Bisnode har et tæt samarbejde med Siteshop, når integrationsløsningen skal implementeres hos kunderne. Siteshop foretager nemlig den reelle integration til kundernes SuperOffice CRM.

Læs mere om SuperOffice her

Potentialevurdér dine kunder og fokusér på at udvikle dem

Potentialevurdér dine kunder og fokusér på at udvikle dem

Plej dine eksisterende kunderelationer

  • Styrk dialogen med dine kunder med datadrevet markedsføring
  • Maksimer indtjeningen med større andele af mersalg og krydssalg
  • Øg kundetilfredsheden og hold på flere af dine kunder
læs mere