En høj hitrate er altafgørende for flintholm global telemarketing

Kundecase

Flintholm Global Telemarketing

Flintholm Global Telemarketing, i daglig tale FGT, har et tæt samarbejde med Bisnode om levering af emner til de telemarketing kampagner, de gennemfører for alverdens forskellige klienter.

”I FGT hjælper vi vores klienter med at finde nye kunder over alt i verden. Uanset om en fremstillingsvirksomhed vil finde nye kunder på det kinesiske marked, eller om en konsulentvirksomhed vil starte i Italien, kan vi hjælpe dem med at finde og skabe dialog til de helt rigtige kunder. Og det kan vi blandt andet takke Bisnode for. Vi laver nemlig rigtig mange målgruppesøgninger sammen med Bisnode, så vi sikrer, at vores kampagner bliver så succesfulde som muligt,” fortæller Michael Flintholm, Direktør.

Håndtering af risici ved køb, investeringer og lån
"Sammen med Bisnode udvælger vi emner ud fra segmenteringsparametre som branche, geografi, virksomhedsstørrelse osv., så vi sikrer, at vi ringer på nøje udvalgte og kvalificerede kundeemner"

Michael Flintholm, Direktør, Flintholm Global Telemarketing

kort om FGT

kort om FGT
  • Globalt telemarketingfirma
  • FGT har på en typisk måned mellem 60 og 90 ansatte medarbejdere, der ringer ud.

Bisnode og FGT har arbejdet sammen i mange år og gennem sparring og gensidig rådgivning finder vi altid ud af, hvordan FGTs klienter får det bedst mulige output af deres kampagner.

”Vi har fuld fokus på det, vi er rigtig gode til i FGT – nemlig den positive dialog med kundeemnet, hvor vi afdækker behov og interesse for et givet produkt eller løsning. Det er FGT ´s spidskompetence.

Der skal andre dygtige fagfolk til at definere og udtrække de mange forskellige målgrupper og foretage den korrekte segmentering for vore klienter. Her anvender vi Bisnode, der hjælper vores klienter med at finde de helt rigtige målgrupper.

Sammen med Bisnode udvælger vi emner ud fra segmenteringsparametre som branche, geografi, virksomhedsstørrelse osv., så vi sikrer, at vi ringer på nøje udvalgte og kvalificerede kundeemner. Inden vi ringer ud, kender vi det fulde markedspotentiale, og vi kan forventningsafstemme med kunden om effekt, mål og indsatser”, fortsætter Michael Flintholm, Direktør.

FGT er et globalt telemarketingfirma, som har ansatte fra et utal af forskellige nationaliteter. Det er nemlig i højsædet for virksomheden, at de ansatte har mind-settet, kulturforståelsen og sproget med sig, når de ringer og skal skabe interesse og salg til potentielle nye kunder.

”Vi evaluerer hele tiden på hitraten og kvaliteten af de emner, vi får leveret fra Bisnode. Heldigvis ved vi, at de data, vi får fra Bisnode, altid er opdaterede, hvorfor vi ikke behøver, at beskæftige os med forældede oplysninger og manuelle markedstjek,” afslutter Michael Flintholm, Direktør.

Læs mere om FGT

Potentialevurdér dine kunder og fokusér på at udvikle dem

Potentialevurdér dine kunder og fokusér på at udvikle dem

Plej dine eksisterende kunderelationer

  • Styrk dialogen med dine kunder med datadrevet markedsføring
  • Maksimer indtjeningen med større andele af mersalg og krydssalg
  • Øg kundetilfredsheden og hold på flere af dine kunder
læs mere