Del denne nyhed med dit netværk
Hold dit netværk opdateret på datafronten
Datadrevet kampagneplanlægning er vejen frem
Comwell er en af de større hotelkæder i Danmark, og en af de kæder som har formået at vækste deres omsætning år for år. Comwell arbejder systematisk med kampagneplanlægning og salgsfremstød og inddrager smart data mange af deres aktiviteter. Førhen har Comwell selv stået for segmenteringen af markedet og fundet frem til potentielle kunder via Bisnodes erhvervsdatase.
”I Comwell har vi altid haft fokus på at kommunikere til den rigtige målgruppe og på at tilpasse vores budskaber og kampagner til den enkelte kundes behov. Tidligere brugte vi Bisnodes erhvervsdatabase til selv at segmentere markedet ud fra branche, antal ansatte og omsætning, for så at kunne sende det helt rigtige materiale til udvalgte kunder”, fortæller Flemming Goldbæk, salgschef.
”Med analysen fra Bisnode sikrer vi, at vi arbejder så effektivt som muligt i vores salgsafdeling.”
Flemming Goldbæk, salgschef, Comwell
Bisnode og Comwell har haft en rigtig god og tæt dialog om de muligheder, der er for at arbejde datadrevet med markedskommunikation og leadgenerering. Og ud fra Comwells behov og ønsker designede vi en analyse af Comwells eksisterende kunder og spejlede den ud på hele markedet for at finde frem til de mest potentielle kundeemner.
”Pt. bruger vi analysen til at fordele vores indsatser og ressourcer i vores salgsafdeling, så vi arbejder så effektivt som muligt, forklarer Flemming Goldbæk, salgschef.