Carl Stahl A/S er igen kreditvurderet til AAA-rating Carl Stahl har for 3. år i træk fået Bisnodes AAA kreditrating, som indikerer, at virksomheden har en særdeles god evne til at imødekomme aktuelle betalingsforpligtelser. Læs mere
Lindex' kundeklub spiller en central rolle i virksomhedens økonomiske fremgang For Lindex er kundeklubben "More at Lindex" blevet en guldgrube, som foruden at skabe en høj grad af loyalitet også fremmer salget i stor stil. Modekæden benytter sig af en smart dataløsning fra Bisnode, som gør det let for dem at konvertere kunder til kundeklubmedlemmer. Læs mere
God og proaktiv medlemsservice er i højsædet for PensionDanmark ”Det er en kæmpe hjælp for os, at Bisnode så let og hurtigt kan påføre telefonnumre på vores medlemslister. Tænk sig hvor meget tid vi kunne bruge på at søge på diverse online portaler og lede efter telefonnumre, hvis vi hver måned manuelt skulle finde numre på de 5.-6.000 medlemmer, Bisnode hjælper os med." Læs mere
Smart autoscoring og høj datakvalitet sikrer effektivt hos SG Finans ”Vi har arbejdet med vores autoscore proces i små 5-6 år nu, og det har virkelig effektiviseret en stor del af vores forretning. Mange af vores forespørgsler bliver autoscoret, og det har medvirket til meget mindre manuel håndtering, hvilket jo sparer os tid, ressourcer og omkostninger." Læs mere
Ikast-Brande Kommune optimerer hele tiden deres jobsøgningsmetoder I Jobboxen underviser vi jævnligt de jobsøgende i brugen af Navne & Numre® Erhverv. Borgerne får efter undervisningen selv koder med hjem, så de kan søge rundt i løsningen og finde potentielle arbejdspladser. Som oftest er det et wake up call for borgerne, når de finder ud af, hvor mange virksomheder, der faktisk findes i kommunen Læs mere
I SuperOffice skaber vi glade kunder – sammen med Bisnode "Det var et helt naturligt valg for os at indgå et samarbejde med Bisnode om muligheden for at integrere opdaterede virksomhedsdata af høj kvalitet ind i vores kunders CRM-systemer. Vi tror på, at et CRM-system skal vedligeholdes og udvikles for, at vores kunder forbliver glade." Læs mere
Datadrevet kampagneplanlægning er vejen frem for Comwell "I Comwell har vi brugt en special-designet analyse af vores eksisterende kunder til at finde frem til de emner i markedet, som er helt identiske med dem, vi allerede har i kundeporteføljen." Læs mere
Linds ved præcis, hvem deres kunder er "Det er virkelig værdifuld viden for os i vores salgsapproach at kende til den enkelte landmand og hans besætning. Vi tilpasser nemlig vores dialog og vores indgangsvinkel til kunderne baseret på den baggrundsviden, Bisnode leverer til os. Blandt andet segmenterer vi alle vores nyhedsbrevsmodtagere ud fra hvilken type besætning, de har." Læs mere
Lyreco har et datadrevet kundefokus på tværs af Norden ”I Lyreco har vi fået en noget mere fokuseret tilgang til kunderne og markedet nu. Blandt andet er vi i langt større grad begyndt at arbejde med de forskellige segmenter, vi henvender os til." Læs mere
ITD er selv så glade for Bisnodes dataløsning, at de tilbyder den til deres medlemmer ”I ITD bruger vores konsulenter Navne & Numre® Erhverv utrolig meget – det er et uundværligt værktøj for os, når vi skal skabe det bedste overblik over vores kunders og medlemmers forretning. Det tager os kun få sekunder at finde frem til værdifuld information om danske virksomheders ejerforhold, størrelse og økonomiske nøgletal. Og den information er guld værd for os i vores mødeforberedelse. Læs mere
OK har stor succes med automatiseret kreditstyring I OK har vi implementeret helt nye processer for oprettelse af kunder og for kreditvurdering baseret på data fra Bisnode. Det har vi gjort for at forbedre hele vores datakvalitet og for at sikre, at vi altid har de nyeste og mest korrekte informationer om vores kunder og deres økonomiske situation. Læs mere
Scandic Hotels er aldrig i tvivl om hvorvidt de skal give kredit eller ej ”I Scandic indgår vi ofte store aftaler med både lokale og internationale selskaber, og derfor har vi en klar procedure for, hvordan vi skal kredittjekke kunderne. Igennem Bisnode har vi adgang til en kreditmatrix, som hjælper os med, om vi kan give en kunde kredit eller ej. " Læs mere
Nordjyske Medier har fået styr på deres kundedata Nordjyske Medier har ved fusionering af flere selskaber oplevet, at nogle af deres kunder var oprettet flere gange i deres CRM-system. Det kunne give anledning til dobbeltarbejde, hvis sælgerne fx arbejdede på den samme kunde uden at vide det, og fakturering af den samme kunde, kunne potentielt set også ske på forskellige kundenumre på grund af dubletoprettelser. Det er nu fortid. Læs mere
Krifa anvender et tip top ajourført arbejdsgiverkartotek "I Krifa har vi taget en strategisk beslutning om, at vi ikke manuelt vil bruge tid på at opdatere og vedligeholde data. Det koster simpelthen for mange penge i tid og ressourcer, og så svækker det datakvaliteten - derfor samarbejder vi med Bisnode". Læs mere
Intelligent opsøgende salg hos Arbejdernes Landsbank giver pote Arbejdernes Landsbank er en professionel erhvervsbank, som lægger vægt på personlig, troværdig og kompetent rådgivning. Flere af bankens jyske erhvervscentre bruger data fra Bisnode i deres opsøgende salg. Med adgang til viden om alle danske virksomheder har banken mulighed for at segmentere sig frem til de mest potentielle kunder ud fra en lang række forskellige parametre. Læs mere
Portfolio Manager er en integreret del af Bosch kreditpolitik "Når der sker ændringer på vores kunder, bliver vi informeret med en alert via e-mail, og det giver en god tryghed, at vores kunder er overvåget. Portfolio Manager giver et fantastisk godt overblik over kunderne, og vi kan hurtigt tage beslutninger med hensyn til kreditforhøjelser, betalingsaftaler m.m." Læs mere
Saint Gobain har stor glæde af real time risikovurdering ”Med den strøm vi har af kunder i vores forretning, er det essentielt, at vi har de helt rigtige værktøjer til at hjælpe os med at kreditvurdere vores kunder, så vi ikke mister penge på nye aftaler. Vi har en helt konkret proces for, hvordan nye kunder skal vurderes forud for en aftaleindgåelse - her bruger vi data fra Bisnode. Læs mere
Apple bruger D-U-N-S® nummeret Apple og Dun & Bradstreet har indgået et samarbejde, som betyder, at alle virksomheder, som vil lave en ny app skal opgive deres D-U-N-S® nummer. I Danmark skal udviklerne kontakte Bisnode Danmark for at få det unikke identifikationsnummer. Læs mere
Odense Kommune har styrket deres kommunikation mod erhvervslivet i byen Jobcenter Odense benytter Navne & Numre® Erhverv i forbindelse med dialogen med kommunens virksomheder. Konsulenterne bruger løsningen til at få en solid baggrundsviden, inden de tager kontakt til udvalgte virksomheder. Læs mere
Ved hjælp af smart data får DSB langt flere erhvervskunder Vi er dagligt i kontakt med rigtig mange virksomheder, som kunne blive nye kunder på vores erhvervskort. Med hjælp fra Bisnode og det analysedata vi får leveret, kan vi koncentrere os om de emner, som har det største potentiale for at blive kunder. Læs mere
Aarhus Kommune følger erhvervsudviklingen tæt Målet med den strategiske erhvervsudvikling i Aarhus Kommune er at skabe økonomisk vækst og flere arbejdspladser i kommunen. Vi har hele tiden fingeren på pulsen ved hjælp af Bisnodes månedlige analyser af erhvervsudviklingen i Aarhus. Læs mere
Hvidovre Kommune er klædt godt på i dialogen med erhvervslivet Hvidovre Kommune benytter erhvervsdatabasen Navne & Numre® Erhverv og får leveret udviklingsanalyser, så de altid er opdaterede om alle nyoprettede virksomheder i kommunen. Læs mere
Sergel reagerer så snart, der er ændringer i deres kunders økonomi Selv kunder, der har eksisteret i årevis, kan pludselig få betalingsproblemer, og har du ikke sat processer op, som advarer dig i en sådan situation, kan du risikere at tabe rigtig mange penge. Hos Sergel arbejdes der proaktivt med kreditdata, så de altid har overblik over kundernes økonomiske situation og kreditrisici. Læs mere
Sådan sparer Colliers International både tid og ressourcer Vi bruger Navne & Numre® Erhverv fra Bisnode som et vidensværktøj. Løsningen beriger os med information om alle danske virksomheder. Det er bl.a. viden om virksomhedernes ejendomme, der gør, at Navne & Numre® Erhverv også er et brugbart redskab for vores medarbejdere. Vi kan hurtigt lave opslag på virksomheder og se korrekte oplysninger om deres matrikel, bygninger og enheder – viden vi bruger i kommerciel sammenhæng Læs mere
Forsikringsselskabet If sikrer sig mod kredittab Ved at sammenholde Bisnodes kreditvurdering med egne informationer kan forsikringsselskabet If sætte det rette præmieniveau. På samme tid vil If have de gode betalere og undgå tab på dårlige betalere blandt erhvervskunderne. Det løser de ved målrettet kreditvurdering. Læs mere
En høj hitrate er altafgørende for Flintholm Global Telemarketing Flintholm Global Telemarketing, i daglig tale FGT, har et tæt samarbejde med Bisnode om levering af emner til de telemarketing kampagner, de gennemfører for alverdens forskellige klienter. Læs mere