Pressemeddelelse D&B Credit

Helt ny løsning til intelligent risikostyring og kreditvurdering

25 okt 2017

Vækst din virksomhed på både top- og bundlinje ved at maksimere udbyttet af dine relationer

I dag lancerer Bisnode Danmark, D&B Credit, som er en næste-generationsplatform til intelligent risikostyring og kreditvurdering af internationale relationer. Vi er rigtig stolte af, at vi i samarbejde med Dun & Bradstreet nu kan tilbyde alle vores kunder verdens bedste og mest opdaterede risk- og kreditløsning.

D&B Credit er udviklet til at matche den moderne kreditafdelings behov for at kunne træffe forretningskritiske beslutninger på en effektiv og håndterbar måde. Med den cloud-baserede platform får økonomi- og kreditafdelinger adgang til Dun & Bradstreets kommercielle database med kreditoplysninger om mere end 240 mio. virksomheder fra hele verden. Og samtidig indeholder løsningen de nyeste og mest avancerede analysemodeller indenfor porteføljestyring og håndtering af cash-flows. D&B Credit skal være med til at effektivisere og nytænke måden at risiko- og kreditvurdere kunder på, så kredit- og økonomiansvarlig i højere grad kan bruge deres tid på vækstmuligheder fremfor kun at arbejde med tab på debitorer.

Prøv D&B Credit gratis i 30 dage

Bisnode har igennem de seneste par år udviklet og sammensat en strategisk vigtig produktportefølje, som skal understøtte finansielle beslutningsprocesser. Produkterne opfylder behovene hos en ny generation af økonomiske beslutningstagere –beslutningstagere, som ikke længere alene er ansvarlige for risici, men også har fokus på at drive væksten. Vores mål er derfor at hjælpe beslutningstagerne med at udnytte data, så de i højere grad kan mindske risici samtidig med, at de også har tid til at forbedre driftseffektiviteten og identificere nye muligheder på tværs af lande.

"Antallet af informationer, der er tilgængelige for økonomiske beslutningstagere, er eksploderet med den digitale tidsalder," siger Andy Craven, European Product Leader, Trade Credit Risk i Dun & Bradstreet. "Hver dag genereres der ekstreme mængder data verden over, men data er imidlertid værdiløse, hvis man ikke har værktøjerne til at konvertere dem til brugbare informationer. D&B Credit gør det muligt for økonomi- og kreditafdelinger at konvertere data til viden, der understøtter kritiske beslutninger vedrørende kreditgivning og vækstmuligheder”, forsætter Andy Craven.

Læs mere om D&B Credit her og prøv gratis

Med D&B Credit bliver det muligt at:

Få information om virksomheders kreditrating, failure score, anbefalede kreditmax osv. med kun få klik.

Tage beslutninger med god ro i maven ved at have alle informationer om kunderne samlet ét sted - både risk- og kreditoplysninger, analytiske data samt informationer fra nyhedsmedier om hver enkelt kunde.

Overvåge risici og identificere nye muligheder i kundeporteføljen gennem intelligente dashboards og brugertilpassede notifikationsprofiler

Generere og tilpasse økonomirapporter med henblik på at dele vigtige oplysninger med beslutningstagere uden for økonomiafdelingen

Få en hurtig rundtur af løsningen her

"Jeg er begejstret for at kunne lancere en moderne løsning, der vil være med til at drive væksten hos vores kunder. Jeg er sikker på, at vi med vores brugervenlige, cloud-baserede næste-generationsløsning D&B Credit ruster vores kunder til at træffe intelligente beslutninger samtidig med at de vækster deres forretning.”

Serifa Jäger Group Director Bisnode D&B

Bisnodes databeskyttelsespolitik
Fortroligheden og integriteten af dine personlige oplysninger er af særlig interesse for Bisnode. Vi behandler derfor dine oplysninger omhyggeligt og i overensstemmelse med lovbestemmelserne om databeskyttelse. Vi anvender udelukkende de data, der leveres af dig, med det formål at sende dig vores nyhedsbrev. Nyhedsbrevet sendes ud én gang om måneden og du kan til hver en tid afmelde dig direkte i nyhedsbrevet.

Læs mere om vores databeskyttelsespolitik