Pressemeddelelse Digital transformation Smarte beslutninger Datadrevet markedsføring

Bisnode hylder virksomheder i vækst sammen med Børsen

20 sep 2017

Børsen kårer hvert år de få virksomheder i dansk erhvervsliv, som kan kalde sig gazellevirksomheder. Det er en yderst prestigefyldt titel, som kræver, at virksomheden opfylder en række høje vækstkrav. Bisnode er partner på Børsen Gazelle, og vi er stolte af at være med til at hylde de virksomheder, som skaber jobs, vækst og optimisme.

Sådan bliver du gazelle:

• Virksomheden skal have offentliggjort minimum 4 års regnskaber.
  • Virksomhedens omsætning skal være større end 1 mio. kr.
  • Hvis omsætningen ikke er oplyst i regnskabet, skal bruttoresultatet være større end ½ mio. kr. i hvert af de 4 seneste regnskabsår.
  • Væksten i omsætning/bruttoresultat skal mellem de enkelte år være positiv.
  • Summen af det primære driftsresultat skal være positiv i de 4 seneste regnskabsår.
  • Omsætning/bruttoresultat skal over hele perioden være mere end fordoblet

Læs meget mere her

Gazellekåringer 2017

Gazellekåringerne holdes seks forskellige steder i landet, hvor der hvert sted kåres en gazellevinder, en digital gazellevinder og en fremstillingsvinder. Det hele kulminerer i en landskåring i København. Temaet for årets gazellekonference er: Gazellerne genopfinder Danmark.

Kom og mød gazellerne

• 31. oktober i Nordjylland
  • 6. november i Midtjylland
  • 9. november på Fyn
  • 14. november i Sydjylland
  • 30. november på Sjælland
  • 7. december i Hovedstaden

Læs mere og timeld dig her

Kunde i Bisnode?
Så kan du komme med til kåringerne GRATIS.
Send en mail til hej@bisnode.com med dine kontaktoplysninger, så sørger vi for, at du kommer med.

Bisnode er med bag om udvælgelsen af gazellerne

Udvælgelsen af gazellerne laves bl.a. på baggrund af data fra Bisnodes database med flere end 800.000 momsregistrerede virksomheder. Det sikrer, at alle danske aktie- og anpartsselskaber automatisk kommer i betragtning. Kun en lille brøkdel af disse virksomheder formår at leve op til udvælgelseskriterierne. Bag hver gazelle udvælgelse ligger mere end 1 mio. regnskaber og data som Bisnode indsamler, behandler og kvalitetssikrer for Dagbladet Børsen.