Bisnode hylder virksomheder i vækst

16 mar 2017

Børsen kårer hvert år de få virksomheder i dansk erhvervsliv, som kan kalde sig gazellevirksomheder. Det er en yderst prestigefyldt titel, som kræver, at virksomheden opfylder en række høje vækstkrav - Bisnode er stolte af at være Partner på Børsen Gazelle.

Bag udvælgelsen af en Gazelle virksomhed

Udvælgelsen af gazellerne laves bl.a. på baggrund af data fra Bisnodes database med flere end 800.000 momsregistrerede virksomheder. Det sikrer, at alle danske aktie- og anpartsselskaber automatisk kommer i betragtning. Kun en lille brøkdel af disse virksomheder formår at leve op til udvælgelseskriterierne. Bag hver gazellee udvælgelse ligger mere end 1 mio. regnskaber og data som Bisnode indsamler, behandler og kvalitetssikrer for Dagbladet Børsen.

Gazelle Accelerator-konferencer 2017

Gazellerne er rollemodeller. De skaber job, vækst og optimisme, og vi kigger bag de flotte tal for at finde værktøjerne og de særlige karaktertræk. Se gazellerne accelerere væksten yderligere live på scenen på Børsen Gazelle Accelerator-konferencer, hvor de møder op med en konkret problemstilling, der bliver vendt, drejet og udfordret. Så mød op, lyt, og lær af ekspertråd og andres erfaringer og udfordringer.

Vi afholder gazelle accelerator i hele Danmark.

Læs mere og tilmelding

Hvordan bliver man Gazelle virksomhed?

• Virksomheden skal have offentliggjort minimum 4 års regnskaber.
  • Virksomhedens omsætning skal være større end 1 mio. kr.
  • Hvis omsætningen ikke er oplyst i regnskabet, skal bruttoresultatet være større end ½ mio. kr. i hvert af de 4 seneste regnskabsår.
  • Væksten i omsætning/bruttoresultat skal mellem de enkelte år være positiv.
  • Summen af det primære driftsresultat skal være positiv i de 4 seneste regnskabsår.
  • Omsætning/bruttoresultat skal over hele perioden være mere end fordoblet

Interesser