Bisnode lancerer en ny webservice til opdatering og håndtering af forbrugerdata

13 mar 2018

I dag lancerer vi i Bisnode vores nye webservice
Bisnode Consumer Intelligence (BCI), hvor du kan finde informationer om stort set alle forbrugere i de nordiske lande.

BCI er det nyeste nye indenfor opdatering og samling af forbrugerdata. Det har tidligere været lidt af en udfordring at holde styr på data om forbrugere på tværs af lande og især på tværs af forskellige platforme og systemer. Men det problem er der nu en løsning på. BCI er en webservice som kan integreres ind i alle dine eksisterende løsninger, og som så forbinder og kobler kundedata. Alle personerne i din database får simpelthen en unik henvisningnøgle, så du kun søge information ét sted og alligevel er alle data altid opdateret og korrekt uanset, hvilket system i virksomheden du arbejder i.

BCI er udviklet med det formål at hjælpe internationale virksomheder med at forenkle deres måde at håndtere komplekse datamængder på. Dataopdateringen bliver gjort automatisk, og det sparer virksomheden for både tid, ressourcer og kedelige arbejdsprocesser. Samtidig vil BCI’en hjælpe dig med at give dine kunder en endnu bedre oplevelse, da du altid har styr på deres informationer og kan guide og vejlede dem, samtidig med at du smidiggør online købsprocesser såvel som i fysiske butikker.

Læs meget mere om Bisnode Consumer Intelligence her

"BCI er toppen af poppen indenfor moderne webservice-løsninger, og vi er sikre på, at den kommer til at være med til at simplificere og effektivisere datahåndteringen for en lang række virksomheder rundt om i Europa",

Anders Borg, Managing Director, Bisnode Danmark

”Bisnode Consumer Intelligence er en strategisk vigtig satsning for Bisnode, og løsningen er udviklet for at drive vores portefølje af forbrugerrettede produkter til et fremtidssikret niveau. BCI er toppen af poppen indenfor moderne webservice-løsninger, og vi er sikre på, at den kommer til at være med til at simplificere og effektivisere datahåndteringen for en lang række virksomheder rundt om i Europa”, fortæller Anders Borg, Managing Director i Bisnode Danmark.

Bisnode har et stærkt fokus på at udvikle nye smarte løsninger inden for datadrevet forbrugermarkedsføring og på effektiv håndtering af data. Der er kommet et helt nyt behov for at have styr på persondata i forbindelse med den nye persondataforordning. Og det er derfor vigtigt for os, at vi kan hjælpe vores kunder med at imødekomme eventuelle persondataudfordringer men også at spotte de muligheder, det giver at arbejde med persondata på en ny og mere gennemsigtig måde. Vores ambition er, at gøre data mere tilgængelig og mere automatiseret, så vores kunders tid i højere grad kan bruges på at identificere nye vækstmuligheder fremfor manuel datahåndtering.

Vil du høre mere om BCI?

Så udfyld venligst formularen, så kontakter dig hurtigst muligt.

Bliv kontaktet

Læs hvordan vi håndterer dine personoplysninger her.