København (Søborg)

Medarbejder til Customer Operations

10 jul 2017

Jobbet som Customer Experience Agent

I Bisnode er der stort fokus på customer experience, og derfor søges en kvalitetsbevidst medarbejder, der kan understøtte kundernes oplevelse hos Bisnode. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor du bliver en del af Bisnodes Operation-team, som er ansvarlig for support til eksisterende kunder. Din primære opgave bliver at hjælpe og guide kunderne via telefon, mail og ved web demoer, når de har spørgsmål og behøver hjælp til Bisnodes mange dataløsninger. 

Som Customer Experience Agent er du med til at sætte baren for Bisnodes servicestandard. Og du er medansvarlig for at skabe merværdi for kunderne, da du hjælper dem med at finde svar på spørgsmål og underviser dem i brugen af deres løsning. Du er altså drivkraften bag den gode kundeoplevelse, når kunderne henvender sig til Bisnode, og du går altid i front for at tage en relevant værdiskabende dialog med kunderne.

Som sideopgaver vil du skulle lave administrationsarbejde, være involveret i opdateringer af Bisnodes CRM-system, have en supportrolle i forhold til Bisnodes salgsafdeling og være sparringspartner på diverse ad hoc opgaver.

Din profil

Du har en solid erfaring (minimum 3 år) med B2B kundesupport og en relevant uddannelsesmæssig baggrund, der komplimenterer din erfaring. Du har arbejdet med løsninger, som ligner Bisnodes - fx andre dataløsninger, IT ydelser eller tekniske produkter/services. Da Bisnodes løsninger ofte indgår som en del af kundernes strategiske værktøjer, og da data anvendes til forretningskritiske beslutninger, er det en stor fordel, hvis du har en god forretningsforståelse og kan indgå i en dialog med kunden om processer og optimeringsmuligheder mm. Du har en dyb teknisk forståelse (systemmæssigt), og du har en generel interesse i at forstå og anvende alverdens forskellige it-systemer. Du er superbruger af MS Office pakken og har arbejdet med CRM- og ERP-systemer tidligere. Herudover er det en stor fordel, hvis du også har erfaring med online undervisning (web demoer).

Du tager dit arbejde meget seriøst, og du arbejder altid professionelt med enhver kundeforespørgsel. Du har fokus på din egen udvikling og søger hele tiden at forbedre dig, så du kan møde kunderne i øjenhøjde. Som person er du positiv og selvkørende. Du er empatisk og indsigtsfuld – og sidst men ikke mindst, er du en energisk og humoristisk person, der bidrager til et godt arbejdsmiljø.

Hvis du kan genkende dig i dette, har du mulighed for at blive en del af et godt sammenspillet team, som motiveres af resultater og godt samarbejde.

Du tilbydes

  •  En spændende arbejdsplads med stor berøringsflade i erhvervslivet
  •  En mulighed for at arbejde med markedets bedste dataløsninger
  •  Gode arbejdsforhold i Søborg
  •  Spændende udviklingsmuligheder i en international virksomhed
  •  At blive en del af et team, som ønsker at alle får succes i teamet
  •  Pensionsordning og sundhedsforsikring
  •  Fitnesscenter, kantineordning og en aktiv personaleforening

Søg stillingen

Sabroe Selection varetager rekrutteringen. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Alice Sabroe hos Sabroe Selection på tlf. 7023 8360. Stillingen søges via Sabroe Selections hjemmeside.

Søg jobbet her

Ansøgningerne behandles i den rækkefølge de modtages. Mærk ansøgningen: Job nr. 2296