Søborg

Customer Care Specialist

28 feb 2019

Vil du blive en del af vores Customer Operations team og bidrage til at give vores kunder den bedste kundeoplevelse?

I Bisnode har vi stor fokus på kundetilfredshed, og derfor søger vi endnu en kollega, som yder service med sit hjerte og sikrer at kunderne får den bedste oplevelse som kunde hos Bisnode. 


Som Customer Care Specialist er du med til at sætte baren for Bisnodes servicestandard. Du er medansvarlig for at skabe merværdi for kunderne, da du hjælper dem med at finde svar på spørgsmål og underviser dem i brugen af deres løsning. Du er drivkraften bag den gode kundeoplevelse, når kunderne henvender sig til Bisnode, og du går altid i front for at tage en relevant værdiskabende dialog med kunderne.
Du bliver en del af Bisnodes Customer Care team, som er ansvarlig for den daglige support til vores kunder. Din primære opgave bliver at hjælpe og guide kunderne via telefon, mail, chat og ved web demoer, når de har spørgsmål til Bisnodes data og løsninger. Der vil også være en del administrativt arbejde og du vil også have en supportrolle i forhold til Bisnodes salgsafdelinger. 
I tillæg vil du i teamet være ansvarlig for at håndtere kunder der ønsker at opsige sin aftale hos os. Du vil indgå i dialog med kunden og forstå hvorfor kunden ønsker at opsige. Måske kan du fastholde kunden ved for eksempel at tilbyde en alternativ løsning?

Om dig og din faglige baggrund

Du har en solid erfaring med B2B. Da Bisnodes løsninger og data ofte indgår som en del af kundernes strategiske værktøjer, og anvendes til forretningskritiske beslutninger, forventes det, at du har en god forretningsforståelse og kan indgå i en dialog med kunden. Du er superbruger af MS Office pakken og har arbejdet med CRM- og ERP-systemer tidligere. Det er et krav at du kan begå dig på engelsk i skrift og tale.

Du er nysgerrig af natur og arbejder altid professionelt med enhver kundeforespørgsel. Du har fokus på udvikling og søger hele tiden at forbedre dig, så du kan møde kunderne i øjenhøjde. Som person er du positiv, har glimt i øjet og er selvkørende. Du er empatisk og indsigtsfuld – og sidst men ikke mindst, er du en energisk og humoristisk person, der bidrager til et godt arbejdsmiljø.

Hvis du kan genkende dig i dette, har du mulighed for at blive en del af et godt sammenspillet team, som motiveres af resultater og godt samarbejde.

Du tilbydes

  • En spændende arbejdsplads med stor berøringsflade i erhvervslivet
  • En mulighed for at arbejde med markedets bedste dataløsninger
  • Gode arbejdsforhold i Søborg/Aarhus
  • Spændende udviklingsmuligheder i en international virksomhed
  • Pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Fitnesscenter, kantineordning og en aktiv personaleforening

Spørgsmål?

Har du spørgsmål til jobbet, kontakt gerne Teamleader Thomas Riis Andersen på Thomas.RiisAndersen@bisnode.com eller ring på +45 2711 8410.

Ansøg via dette link