Kundeindsigt i real time

Arbejd hele tiden med kundernes oplevelse af din virksomhed

Kom i gang
checkmark.svg

Hav fingeren på pulsen i forhold til kundernes oplevelse hos dig

checkmark.svg

Få løbende feedback fra kunderne og reagere på den

checkmark.svg

Øg dit mersalg og din loyalitet ved at lytte til kunderne

Kundefokus giver konkurrencemæssig fordel

Kundefokus giver konkurrencemæssig fordel

Vil du have den bedste forudsætning for at vækste din forretning og for at skabe mere loyale kunder og medarbejdere? Så skal du sørge for hele tiden at have fingeren på pulsen i forhold kundernes oplevelse af din forretning. Når du lytter til dine kunder og reagerer på feedbacken, øger du muligheden for meromsætning og højere loyalitet markant.

Det er nemlig ikke længere kun pris, tilstedeværelse og produkt du skal konkurrere på - du skal vise kunderne, at du lytter til dem og handler efter den viden, du får. For det er først her, at du kan give kunderne en helt unik oplevelse. Kundeoplevelsen, også kaldet Customer Experience (CX), er blevet endnu vigtigere i forhold til at fastholde kunder, og som du nok ved, er det betydeligt billigere at fastholde en kunde end at finde en ny.

Som kundeorienteret virksomhed er det en nødvendighed at lytte til kunderne. Hele tiden! Bliv klogere på dine kunder på daglig basis ved at få feedback fra dine kunder, når de har oplevelsen med din forretning i frisk erindring. Med de helt rigtige værktøjer får du mulighed for at se din virksomhed med kundernes øjne, og du bliver klædt på til at kunne optimere og forbedre hele kunderejsen. Du ved nemlig præcis, hvad kunderne er tilfredse med, og hvad de ikke er.

Bisnodes ”Voice of the Customer” er det perfekte værktøj til at indsamle kundefeedback. Du får adgang til alt data gennem en online portal, som på en nem og meget overskuelig måde giver dig overblikket over kundernes tilbagemeldinger. På den måde kan du hurtigt reagere og igangsætte nye initiativer, der skaber glade kunder.

Læs mere om Bisnode Voice of the Customer

Hold styr på kundeoplevelsen med real time indsigt

Hold styr på kundeoplevelsen med real time indsigt

Real time kundefeedback

  • Opdag forretningsmæssige udfordringer på et tidligt tidspunkt med indikationer fra løbende undersøgelser.
  • Få reaktion på kundernes feedback i real-tid.
  • Skab øget kundetilfredshed ved at vise kunderne at du lytter og tager ved lære.
Optimer jeres interne processer, ved at have styr på kundernes feedback

Optimer jeres interne processer, ved at have styr på kundernes feedback

Få konkrete tiltag til jeres interne processer ved at have real time data lige ved hånden

  • Identificer behov af målrettede indsatser for din virksomhed på enheds-, gruppe eller individuelt niveau.
  • Optimer kundeoplevelsen ved løbende målinger i forhold til relevante KPI'er.
  • Effektiviser salgsarbejdet ved tydeligere forståelse af kundernes oplevelse.
Kundefokus er vejen til vækst

Kundefokus er vejen til vækst

Lyt til dine kunder og få de bedste forudsætninger for succes

  • Få øget kundeloyalitet med overblik over kundernes oplevelse af virksomhedens salg, levering og service.
  • Skab en øget kundelivstid ved at forstå muligheder for mersalg og længere kunderelationer.
  • Få indblik i hvordan I kan imødekomme kunderne med nye tiltag.

Bisnode Voice of the Customer er kundens stemme i realtid. Med Bisnode Voice of the Customer kan du indhente feedback fra dine kunder på en effektiv måde, der giver dig et værktøj til at blive mere kundefokuseret. Ved at måle feedback fra kunder i flere kanaler får du let og effektivt et værktøj til opfølgning, der giver forståelse for, hvad du bliver nødt til at ændre. Få overblik over, hvad dine kunder reelt mener og viden til at kunne foretage de strategiske og taktiske ændringer, der forbedrer kunderelationerne og virksomhed.

Læs med om Bisnode Voice of the Customer

Vi hjælper dig i gang med at arbejde smartere og med at give kunderne den bedst mulig oplevelse, når de handler og er i dialog med din virksomhed. Vi har nogle af branchens bedste virksomhedskonsulenter og analytikere, som er klar til at hjælpe dig med at komme videre med dit CX-arbejde.

I  samråd med dig vælges en eller flere målemetoder for, hvordan du ønsker at få kundernes feedback - hvilket aktiviteter, du vil måle på, hvornår og hvor ofte. Vi hjælper dig desuden med analyse og fortolkning af resultatet og kommer gerne med anbefalinger til, hvordan du kan forbedre kundernes oplevelse.

Bliv kontaktet
Kom godt i gang - få en bedre kundeindsigt

Ring til os

Ring til os

Bliv kontaktet

Bliv kontaktet

Bliv klogere på data

Hold dig up-to-date på datafronten med de nyeste artikler, analyser og trends i markedet.