Målgruppeudvælgelse

Find de helt rette kunder til din næste kampagne

kom i gang
checkmark.svg

Definér dine målgrupper og adskil dem fra hinanden

checkmark.svg

Fokusér på de rigtig kunder og vækst din forretning

checkmark.svg

Kommunikér til kunderne på den rigtige måde

Fra strategi til implementering

Fra strategi til implementering

Når du skal skabe fremgang i dine salgs- og marketingaktiviteter er første step, at du forstår dine forskellige målgrupper og hvordan de differentierer fra hinanden. Først når du kender dine kunder på det plan, kan du tilpasse dine tilbud og dine kampagner til de forskellige målgrupper. Oftest ligger udfordringen i at kunne omsætte målgrupper til faktiske personer og nå ud til dem i gennem de mediekanaler, hvor de er mest tilbøjelige til at reagere. 

Vi vil meget gerne hjælpe dig med at blive klogere på dine forskellige målgrupper og på, hvordan du potentielt kan vækste dem gennem kundetilpassede løsninger, tilbud og markedsføring. Gennem vores forskellige løsninger kan du på en smart og ligetil måde få bedre og mere dybdegående kendskab til dine målgrupper - både til de kunder du allerede har og til de kunder, du gerne vil i dialog med. Med adgang til relevante data om kunderne og markedet kan du få et solidt beslutningsgrundlag til, når du skal udarbejde kampagner og nye markedstilbud. 

Kortlægning af kunderne

Kortlægning af kunderne

Træf de rigtige valg med de korrekte data

  • Få interessante målgrupper ved hjælp af avancerede analyser og relevante data.
  • Kortlæg personer, som matcher målgrupperne gennem adgang til korrekte oplysninger.
  • Sikkerhed for at strategierne bliver implementeret takket være opbygning af rette målgrupper.
Effektivisering af markedsføringen

Effektivisering af markedsføringen

Sikre resultater med datadrevne kampagner

  • Nå ud til de rette kunder med målrettede budskaber i relevante kanaler takket være kvalitetssikre målgruppesegmenter.
  • Bearbejdelse af nøglepersoner hos strategiske kundeemner ved hjælp af IP-styret markedsføring.
  • Sikkerhed for løbende effektiv direct marketing takket være responsanalyser og opdaterede oplysninger.
Kundecase

En høj hitrate er altafgørende for flintholm global telemarketing

Flintholm Global Telemarketing, i daglig tale FGT, har et tæt samarbejde med Bisnode om levering af emner til de telemarketing kampagner, de gennemfører for alverdens forskellige klienter.

Læs mere

Til dig, som arbejder med direct mail, telemarketing, kampagneplanlægning og salgsaktiviteter, har Bisnode et hav af forskellige segmenteringsværktøjer og analysemodeller, der kan hjælpe dig med at finde frem til den målgruppe, du ønsker. Med adgang til information og kontaktoplysninger til alle virksomheder i Danmark, Norden og resten af verden, giver vi din virksomhed forudsætningerne for at træffe de rette valg vedrørende målgruppeudvælgelse og kommunikation.

Blandt andet kan vi lave målgruppeudvælgelser på baggrund af:

  • Branche
  • Antal ansatte
  • Geografi
  • Etableringsår
  • Selskabsform
  • Økonomi - vi har adgang til over 80 nøgletal
  • Funktionsområder

Det er næsten kun dig der sætter begrænsningerne.

Læs mere om vores mange forskellige data her.

Få et helt klart billede af hvilke persontyper der er repræsenteret i din kundedatabase og find flere, som ligner dem. Det giver dig mulighed for at lave professionel markedsføring til de forskellige segmenter i din database, og du kan fremadrettet lave kommunikation, som både er personlig og yderst relevant for den enkelte modtager.

I Danmark arbejder vi med segmenteringsværktøjet Cameo, som er en statistisk inddeling af de danske forbrugere. Der er i alt 46 forskellige forbrugertyper, som har hver sine karakteristika.

Læs mere om Cameo typer her.

En tvillingeanalyse er en analyse, hvor vi på baggrund af viden om dine nuværende kunder giver dig en liste med potentielle kunder, der ligner de kunder, du allerede har. Vi spejler altså din database ud i markedet og finder frem til præcis de emner, som har stort potentiale for at blive kunde hos dig. Samtidig får du det fulde overblik over salgspotentialet hos dine eksisterende kunder. 

Få selv adgang til at foretage smarte målgruppesøgninger på tværs af alle virksomheder i Danmark, Norden og resten af verden. Du kan segmentere markedet ud fra branche, antal ansatte, geografi osv. På en hurtig og nem måde kan du altså finde nye kundeemner til din næste kampagne. Du eksporterer nemt alle oplysningerne fra vores database, og du kan bruge dem som ringelister med det samme. 

Prøv fx en af vores danske databaser:

LÆS MERE OM BISNODE PROFILER OG PRØV GRATIS  
LÆS MERE OM NAVNE & NUMRE ERHVERV OG PRØV GRATIS

 

\

Kom i gang med målgrupper og segmentering

Ring til os

Ring til os

Bliv kontaktet

Vil du modtage vores nyhedsbrev?