Leadgenerering

Skaf nye leads i en fart

Kom i gang
checkmark.svg

Forstå din målgruppe ved hjælp af smarte analyser

checkmark.svg

Optimér din leadgenerering og skaf nye kunder i en fart

checkmark.svg

Brug de rette kanaler og skab hurtigere dialog med potentielle kunder

Kunsten i at finde nye kunder

Kunsten i at finde nye kunder

For at kunne skabe flest mulige leads til salgsafdelingen, kræver det en løbende kortlægning af kundernes potentiale, og at I hele tiden ved, hvordan I skal få nye kunderne i dialog. Leadgenereringen bliver langt mere effektiv, når du differentierer din kommunikation og dine tilbud til den enkelte kunde. Men det kræver oftest et grundigt forarbejde.

Vi hjælper dig med at kortlægge dine forskellige målgrupper og forstå potentialet i hver af dem. Både i forhold til dine eksisterende kunder, men også i forhold til helt nye kunder, du måske slet ikke er i dialog med endnu. Vi har mange års erfaring i at analysere kundedata og transformere det om til fyldestgørende markedsanalyser, og samtidig hjælper vi dig med at vælge din mest effektive leadgenereringsform.

Når du arbejder intelligent med leadgenerering, er det langt større chance for, at dine kampagner bliver en succes, og det bliver også meget sjovere for salgsafdelingen at følge på de leads de får.

 

Find nye veje til nye kunder

Find nye veje til nye kunder

Gentænk din måde at skaffe leads på

  • Slip for manuelle markedsundersøgelse og google søgninger - arbejd med intelligent opsøgende salg i stedet
  • Find tvillinger til de kunder du allerede har ud fra smarte analyser af din kundedatabase
  • Få leveret kvalificerede leads uden at røre en finger selv
  • Generér leads gennem online bannerannoncering og arbejd med permission marketing
Få kunderne til at reagere på dine budskaber

Få kunderne til at reagere på dine budskaber

Brug viden om kunderne i din kommunikation

  • Skab målrettede tilbud til kunderne ved at kende alt til deres behov og adfærd.
  • Differentiér og personliggør kommunikationen og brug de kommunikationskanaler, som dine kunder vil reagere på.
  • Arbejd hele tiden med dine budskaber og følg op på, hvordan kunderne reagerer på dem.

Skift mavefornemmelser ud med fakta og inddrag data i dine aktiviteter ud mod kunderne. Du sikrer langt mere relevans i dine budskaber og mere effektivitet, hvis du tager udgangspunkt i den viden, du allerede har. Der ligger guld i din database, hvis du har opsamlet informationer om kunderne - fx fra salgsordre, kampagner, arrangementer, opsigelser og kontaktformularer. Alt det data kan vi sætte i system og kæde sammen med eksterne informationer som virksomhedernes størrelse, branche, beliggenhed eller personers indkomst, livsstil, interesse og meget mere. Vi anvender data mining, når vi arbejder med kundedatabaser, og vi hjælper dig med at finde såkaldte tvillinger i din database - dvs. kundeemner som ligner dine eksisterende kunder på en prik. Og det er dem, der har det største potentiale for at lægge mange penge hos dig. 

Hvis du vil fokusere din tid og dine budskaber på de rette kundeemner, så vil en kundeanalyse hjælpe dig godt på vej.

I Bisnode arbejder vi med mange forskellige former for leadgenerering. Blandt andet hjælper vi dig med permission marketing og online leadgenerering - på den måde indsamler du hurtigt og nemt nye B2C leads, som har potentiale for at blive kunder hos dig.

Online leadgenerering til Telemarketing / Direct Marketing via Surveys
Surveyen giver mulighed for at ramme en meget præcis målgruppe, da vi altid spørger ind til de mest almindelige demografiske baggrundsvariable. 

Online leadgenerering til Telemarketing / Direct Marketing via banner eller e-mail
Modsat Surveyen udarbejdes der en Online-kampagne med bannere i forskellige formater, som placeres på udvalgte hjemmesider samt i udvalgte nyhedsbreve.

Permission Marketing til e-mail / nyhedsbrev
Har du ikke behov for at kontakte en potentiel kunde via telefon eller Direct Mail, kan du alternativt indsamle e-mail-adresser. 

Gennem vores partnerskab med Dun & Bradstreet har du mulighed for at identificere potentielle kunder over hele verden. Med adgang til verdens største virksomhedsdatabase med 265 millioner virksomheder, kan du søge dig frem til præcis de kunder, som er interessante for dig på tværs af landegrænser. Du kan let identificere potentialet i alle lande og skabe kampagner, der går på kryds af kulturer og nationaliteter. Alle virksomheder i Dun & Bradstreets database er desuden tilknyttet et unikt identifikationsnummer, D-U-N-S® nummer, som gør det nemt for dig at se, hvordan verdens virksomheder er forbundet med hinanden.

Læs mere om D&B Global Reference Solution

Vil du have kvalificerede leads i en fart?

Ring til os

Ring til os

Bliv kontaktet

Vil du modtage vores nyhedsbrev?