Få en suveræn datakvalitet

Sørg for at din kundedatabase kun indeholder korrekte data

Kom i gang
checkmark.svg

Vær obs på vigtige og relevante ændringer hos dine kunder

checkmark.svg

Brug data til at skabe effektive arbejdsprocesser for dine medarbejdere

checkmark.svg

Få fuld kontrol over dataopdateringer i dine egne systemer

Stil krav til datakvaliteten - for din egen skyld

Stil krav til datakvaliteten - for din egen skyld

I løbet af et år lukker 40.000 virksomheder - enten pga. fusioneringer eller konkurser. Samtidig blomsterer kommer der ca. 90.000 nye til, hvoraf 2 % lukker inden for den første måned af deres levetid. I løbet af en normal måned flytter 7.000 svenske virksomheder, og 6.000 finske virksomheder får ny administrerende direktør. I Danmark skifter 3.500 virksomheder navn, og i Norge skifter 4.000 telefonnummer. Hver dag sker der ændringer, som i løbet af et år betyder, at op til 25 % af informationerne i den gennemsnitlige kundedatabase ikke længere er korrekte.

Opdateret information er en forudsætning for at kontakte dem, du gerne vil gøre forretninger med. Med Bisnodes integrationsløsning er du sikker på, at dit CRM-system altid er kvalitetssikret og indeholder de nyeste informationer.

Forebyg tab med indsigtsfuld viden

Forebyg tab med indsigtsfuld viden

Hold øje med hvad der sker hos dine kunder

  • Sørg for at du får din betaling til tiden ved at have overblik over kundernes betalingsevne og betalingsanmærkninger. 
  • Tag altid dine forbehold forud for aftaleindgåelse med en ny kunder ved at kende til deres økonomiske situation og kreditværdighed.
  • Vis, at din virksomhed har  kunden i fokus ved altid at benytte korrekte kontaktoplysninger.
Du kan nemt stole på dit CRM-system hvis det løbende bliver opdateret

Du kan nemt stole på dit CRM-system hvis det løbende bliver opdateret

Sørg for at aktuelle og korrekte oplysninger er standard i din virksomhed

  • Sørg for, at CRM-systemet altid indeholder de nyeste og rigtige oplysninger på alle kunder.
  • Få det fulde overblik over potentielle kunder ved overvåge ændringer hos kunderne.
  • Optimér din segmentering og din kampagneplanlægning ved altid at have de helt rigtige oplysninger om kunderne.
Spar tid med en smart dataintegration

Spar tid med en smart dataintegration

Lad Bisnode fokuserer på data så du kan bruge tid, hvis det giver mest mening

  • Få opsat processer for automatiserede real-time opdateringer af data fra danske og internationale registre takket være vores partnerskab med Dun & Bradstreet.
  • Slip for administration og upload af filer til virksomhedens CRM 
  • Minimer manuel håndtering af CRM-opdateringer, og lad medarbejderne fokusere på deres primære opgaver. 

Krifa anvender et tip top ajourført arbejdsgiverkartotek

"I Krifa har vi taget en strategisk beslutning om, at vi ikke manuelt vil bruge tid på at opdatere og vedligeholde data. Det koster simpelthen for mange penge i tid og ressourcer, og så svækker det datakvaliteten - derfor samarbejder vi med Bisnode".

Læs mere

Med adgang til viden om alle danske virksomheder direkte i dit CRM-system tilfører du yderligere værdi til din kundeplatform. En integreret løsning betyder mindre tastearbejde, færre fejl ved oprettelse af kunder, mindre returpost, færre dårlige betalere og ikke mindst frigørelse af tid for dine medarbejdere.

Vores løsninger kan integreres i de mest udbredte CRM-systemer:

  • Channel CRM
  • DTMcrm®
  • iGlobe CRM
  • Lotus Notes
  • Microsoft Dynamics CRM
  • MultiMark CRM
  • Peopletrust
  • Salesforce CRM
  • SkyViewCRM
  • SugarCRM
  • SuperOffice CRM
  • webCRM
  • Winner CRM

ERP-systemer

  • Microsoft Dynamics AX
  • Microsoft Dynamics NAV
  • Microsoft Dynamics XAL

Læs mere om vores integrations-løsninger

For løbende at sikre kvaliteten af dine kundeinformationer kan du få opdateringer leveret dagligt, ugentligt, månedligt eller årligt. Vælg den levering, der fungerer bedst for dig og din virksomhed:

  • Integrationsløsning - der sørger for opdateringer direkte i jeres egne systemer
  • Opdateret CSV-fil uploadet via FTP-server
  • Adgang til online database, hvor I selv sørger og henter information

Hvis din virksomhed anvender selvlavede og unikke CRM-systemer, kan du få selv udvikle et modul, der kan snakke sammen med vores webservice, og på den måde få adgang til den nyeste viden om kunder, leverandører og samarbejdspartnere.

Læs mere om Bisnodes integrationsløsninger

DB_WWN Logo_Pantone Center.png

Gennem vores partnerskab med Dun & Bradstreet, kan vi hjælpe dig uanset hvor i verden dine kunder, leverandører og partnere befinder sig.  

Dun & Bradstreet giver dig mulighed for at verificere og matche dine forretningsoplysninger op i mod verdens største virksomhedsdatabase af 265 millioner virksomheder, der dagligt bliver opdateret fra mere end 30.000 kilder. Du får du adgang til:  

  • Opdateret adresser, telefonnumre og beslutningstagere  
  • Oversigt over duplikerede og inaktive firmaer
  • Oversigt til globale ejerstrukturer, gruppetilhørsforhold og kreditværdighed

Med Bisnodes løsning får du direkte adgang til personoplysninger inden for hele Norden. Der kan indhentes opdaterede og korrekte informationer om personnummer, fødselsdato, navn, adresse og telefonnummer på 25 mio. privatpersoner i Sverige, Norge, Danmark og Finland.

Bisnodes europæiske løsninger giver dig direkte adgang til virksomhedsoplysninger fra hele Europa. Du får opdateret og korrekt information om navn, adresse, telefonnummer, antal ansatte, branche og andre analysevariabler for 40 millioner virksomheder og beslutningstagere i Europa. Gør du forretninger på et europæisk marked, kan du altid være sikker på, at træffer dine beslutninger på baggrund af pålidelige og relevante data.

Læs mere om B2B Marketing data

Der sker dagligt ændringer i din kundedatabase, hvilket betyder, at dine informationer hele tiden skal opdateres. Det kan fx være at dine kunder går konkurs, flytter, skifter navn, eller at dine kontaktpersoner forlader virksomheden. Helt op til 20-25 % af oplysningerne i din database vil ændres i løbet af et år.

Et indblik i de ændringer der sker hvert år:

  • 40.000 virksomheder lukker på et år - pga. fusion, konkurs mv.
  • 85.000 opdateringer laver vi hvert år i adresseændringer.
  • Alene på en måned registrerer vi over 2.000 ændringer i virksomheders telefonnumre.

Med Bisnodes dataintegration får du en løsning, der sikrer, at dine oplysninger om kunder og potentielle kunder altid er korrekte. Vi tilfører også gerne ekstra viden til din database, som fx:

  • Hvilken branche dine kunder opererer inden for, deres antal ansatte og deres omsætning
  • Om dine kunder har høj eller lav betalingsevne
  • Om virksomheden kommer til at vokse eller ej i løbet af de kommende år

Med vores løsninger sker opdateringen af kundeinformationer løbende og helt automatisk. På den måde får du mulighed for at udvikle interne procedurer, effektivisere administrationen og reducere dine omkostningerne på manuelt datavedligehold. Samtidigt øges kvalitetet i din udsendelser til kunderne - hvad enten det er fakturaer eller marketing kampagner. 

Èn ting er sikker, når snakken falder på data - og det er, at data hele tiden ændrer sig. Det kan blandt andet være, at personer flytter adresse, skifter navn, bliver gift, afgår ved døden, får beskyttet identitet eller skifter telefonnummer. I løbet af et år ændres 20-25 % af alle oplysninger i danske kundedatabaser. 

Derfor skal du sørge for at have styr på dataopdateringen for ikke at bruge tid og penge på personer, som du alligevel ikke kan komme i kontakt med pga. du ikke har de nyeste oplysninger. Vi anbefaler derfor, at du løbende opdatere din database, så du kan effektivisere dit ressourceforbrug og øge kvaliteten i dine i salgs- og marketingaktiviteter.

Kom i gang med opdateret datakvalitet

Ring til os

Ring til os

Bliv kontaktet

Bliv kontaktet

få renset din data og kundeoplysninger

Øg din virksomheds lønsomhed

læs mere