Få en suveræn datakvalitet

Sørg for at din kundedatabase kun indeholder korrekte data

Kom i gang
check_fat_green.png

Vær obs på vigtige og relevante ændringer hos dine kunder

check_fat_green.png

Brug data til at skabe effektive arbejdsprocesser for dine medarbejdere

check_fat_green.png

Få fuld kontrol over dataopdateringer i dine egne systemer

Stil krav til datakvaliteten - for din egen skyld

Stil krav til datakvaliteten - for din egen skyld

I løbet af et år lukker 40.000 virksomheder - enten pga. fusioneringer eller konkurser. Samtidig blomsterer kommer der ca. 90.000 nye til, hvoraf 2 % lukker inden for den første måned af deres levetid. I løbet af en normal måned flytter 7.000 svenske virksomheder, og 6.000 finske virksomheder får ny administrerende direktør. I Danmark skifter 3.500 virksomheder navn, og i Norge skifter 4.000 telefonnummer. Hver dag sker der ændringer, som i løbet af et år betyder, at op til 25 % af informationerne i den gennemsnitlige kundedatabase ikke længere er korrekte.

Opdateret information er en forudsætning for at kontakte dem, du gerne vil gøre forretninger med. Med Bisnodes integrationsløsning er du sikker på, at dit CRM-system altid er kvalitetssikret og indeholder de nyeste informationer.

Spar tid med en smart dataintegration

Spar tid med en smart dataintegration

Lad Bisnode fokusere på data så du kan bruge tid, hvis det giver mest mening

  • Få opsat processer for automatiserede real-time opdateringer af data fra danske og internationale registre takket være vores partnerskab med Dun & Bradstreet.
  • Slip for administration og upload af filer til virksomhedens CRM 
  • Minimer manuel håndtering af CRM-opdateringer, og lad medarbejderne fokusere på deres primære opgaver. 
Kundecase

Krifa anvender et tip top ajourført arbejdsgiverkartotek

"I Krifa har vi taget en strategisk beslutning om, at vi ikke manuelt vil bruge tid på at opdatere og vedligeholde data. Det koster simpelthen for mange penge i tid og ressourcer, og så svækker det datakvaliteten - derfor samarbejder vi med Bisnode".

Læs mere

Med adgang til viden om alle danske virksomheder direkte i dit CRM-system tilfører du yderligere værdi til din kundeplatform. En integreret løsning betyder mindre tastearbejde, færre fejl ved oprettelse af kunder, mindre returpost, færre dårlige betalere og ikke mindst frigørelse af tid for dine medarbejdere.

Vores løsninger kan integreres i de mest udbredte CRM-systemer:

  • Channel CRM
  • DTMcrm®
  • iGlobe CRM
  • Lotus Notes
  • Microsoft Dynamics CRM
  • MultiMark CRM
  • Peopletrust
  • Salesforce CRM
  • SkyViewCRM
  • SugarCRM
  • SuperOffice CRM
  • webCRM
  • Winner CRM

ERP-systemer

  • Microsoft Dynamics AX
  • Microsoft Dynamics NAV
  • Microsoft Dynamics XAL

Læs mere om vores integrations-løsninger

For løbende at sikre kvaliteten af dine kundeinformationer kan du få opdateringer leveret dagligt, ugentligt, månedligt eller årligt. Vælg den levering, der fungerer bedst for dig og din virksomhed:

  • Integrationsløsning - der sørger for opdateringer direkte i jeres egne systemer
  • Opdateret CSV-fil uploadet via FTP-server
  • Adgang til online database, hvor I selv sørger og henter information
DB_WWN Logo_Pantone Center.png

Gennem vores partnerskab med Dun & Bradstreet, kan vi hjælpe dig uanset hvor i verden dine kunder, leverandører og partnere befinder sig.  

Dun & Bradstreet giver dig mulighed for at verificere og matche dine forretningsoplysninger op i mod verdens største virksomhedsdatabase af 265 millioner virksomheder, der dagligt bliver opdateret fra mere end 30.000 kilder. Du får du adgang til:  

  • Opdateret adresser, telefonnumre og beslutningstagere  
  • Oversigt over duplikerede og inaktive firmaer
  • Oversigt til globale ejerstrukturer, gruppetilhørsforhold og kreditværdighed

Med Bisnodes løsning får du direkte adgang til personoplysninger inden for hele Norden. Der kan indhentes opdaterede og korrekte informationer om personnummer, fødselsdato, navn, adresse og telefonnummer på 25 mio. privatpersoner i Sverige, Norge, Danmark og Finland.

Bisnodes europæiske løsninger giver dig direkte adgang til virksomhedsoplysninger fra hele Europa. Du får opdateret og korrekt information om navn, adresse, telefonnummer, antal ansatte, branche og andre analysevariabler for 40 millioner virksomheder og beslutningstagere i Europa. Gør du forretninger på et europæisk marked, kan du altid være sikker på, at træffer dine beslutninger på baggrund af pålidelige og relevante data.

Læs mere om B2B Marketing data

Der sker dagligt ændringer i din kundedatabase, hvilket betyder, at dine informationer hele tiden skal opdateres. Det kan fx være at dine kunder går konkurs, flytter, skifter navn, eller at dine kontaktpersoner forlader virksomheden. Helt op til 20-25 % af oplysningerne i din database vil ændres i løbet af et år.

Et indblik i de ændringer der sker hvert år:

  • 40.000 virksomheder lukker på et år - pga. fusion, konkurs mv.
  • 85.000 opdateringer laver vi hvert år i adresseændringer.
  • Alene på en måned registrerer vi over 2.000 ændringer i virksomheders telefonnumre.

Med Bisnodes dataintegration får du en løsning, der sikrer, at dine oplysninger om kunder og potentielle kunder altid er korrekte. Vi tilfører også gerne ekstra viden til din database, som fx:

  • Hvilken branche dine kunder opererer inden for, deres antal ansatte og deres omsætning
  • Om dine kunder har høj eller lav betalingsevne
  • Om virksomheden kommer til at vokse eller ej i løbet af de kommende år

Med vores løsninger sker opdateringen af kundeinformationer løbende og helt automatisk. På den måde får du mulighed for at udvikle interne procedurer, effektivisere administrationen og reducere dine omkostningerne på manuelt datavedligehold. Samtidigt øges kvalitetet i din udsendelser til kunderne - hvad enten det er fakturaer eller marketing kampagner. 

Kom i gang med opdateret datakvalitet

Udfyld formen eller ring til os +45 7022 0410

Nysgerrig på mere? eller har du spørgsmål?

tjek din virksomheds datakvalitet gratis

Tjek din virksomheds datakvalitet

læs mere