Optimér dine forretningsprocesser med kvalitetsdata

Opdaterede data er guld værd for alle i virksomheden

Kom i gang
checkmark.svg

Udvikle din virksomhed med korrekte og opdaterede informationer om kunderne

checkmark.svg

Øg ROI på dine salgs- og marketingindsatser med korrekt data

checkmark.svg

Effektiviser dine medarbejders tid med opdaterede kundeoplysninger

Korrekt data betyder noget for alle i virksomheden

Korrekt data betyder noget for alle i virksomheden

Op til 40 % af den gennemsnitlige kundedatabase består af forkerte oplysninger. Det er kritisk idet, at sælgerne bruger tid på at ringe til gamle telefonnumre og forsøger at kontakte personer, som har fået ny stilling eller skiftet arbejdsplads. Det kan også have stor betydning i økonomiafdelingen, som fakturerer til en forkert adresse. Undersøgelser viser, at 20 % af en sælgers tid går med at lede efter de rigtige informationer til deres canvas kald og mødebook. Alt dette kan minimeres med korrekte og opdaterede kundeinformationer. 

Med Bisnodes data er du sikker på, at dit CRM-system er opdateret, fri for dubletter og indeholder korrekte informationer på dine kunder - uanset om de er fra Danmark, Norden eller resten af verden. På den måde kan medarbejderne fokusere på de rigtige ting og træffe smarte beslutninger.

Kontrollér dine kundeoplysninger løbende

Kontrollér dine kundeoplysninger løbende

Korrekt data om både virksomheder og privatpersoner

  • Minimer risikoen ved nemt at kunne kontrollere dine kunders betalingsevne og eventuelle betalingsanmærkninger.
  • Sørg for at tage et fuldstændigt baggrundstjek af nye leverandører og kunder.
  • Giv kunderne den bedste service ved altid at være opdateret om de nyeste ændringer.
Lad ikke "gammel" data påvirke dit brand

Lad ikke "gammel" data påvirke dit brand

Korrekte og opdaterede oplysninger beskytter dit brand

  • Skab den bedste dialog med kunderne ved at kende til deres forretning.
  • Undgå at den samme person modtager dine kampagner flere gange -  undgå dubletter.
  • Minimer risikoen for at sende e-mailkampagner til personer, som ikke længere arbejder i firmaet eller har fået ny stilling. 
  • Undgå at kontakte inaktive virksomheder og personer, som er afgået ved døden og husk at frasortere reklamebeskyttede virksomheder og personer.
Spar tid, og effektiviser arbejdsgangene

Spar tid, og effektiviser arbejdsgangene

Alle afdelinger har brug for korrekt data

  • Automatiser din opdatering af fakturaadresser, så økonomiafdelingen undgår at fremsende forkerte fakturaer. 
  • Optimer sælgernes tid ved at de altid har adgang til korrekt kontaktinformation i Danmark, Norden og resten af verden.
  • Skabe sucesfulde kampagner i marketing, som altid når frem til den rette modtager.takket være vores samarbejde med Dun & Bradstreet.
Kundecase

Nordjyske medier har styr på deres kundedata

Nordjyske Medier har ved fusionering af flere selskaber oplevet, at nogle af deres kunder var oprettet flere gange i deres CRM-system. Det kunne give anledning til dobbeltarbejde, hvis sælgerne fx arbejdede på den samme kunde uden at vide det, og fakturering af den samme kunde, kunne potentielt set også ske på forskellige kundenumre på grund af dubletoprettelser. Det er nu fortid.

Læs mere

Vil du hele tiden have adgang til de seneste informationer i virksomhedens forretningssystemer, så skal kundedatabasen løbende opdateres. Hos os vælger du selv, hvordan, hvornår og hvor ofte du gerne vil have kvalitetstjekket dine data.

Vi har skabt intelligente integrationsløsninger, som sikrer at du altid har adgang til opdateret data om dine kunder og leverandører direkte i dine egne systemer.

Her er et udpluk af de systemer, vi kan integrere data til:

Integration til CRM-systemer
  • Channel CRM
  • DTMcrm®
  • iGlobe CRM
  • Lotus Notes
  • Microsoft Dynamics CRM
  • MultiMark CRM
  • Peopletrust
  • Salesforce CRM
  • SkyViewCRM
  • SugarCRM
  • SuperOffice CRM
  • webCRM
  • Winner CRM

  Integration til ERP-systemer

  • Microsoft Dynamics AX
  • Microsoft Dynamics NAV
  • Microsoft Dynamics XAL

     

 

 

 

 

DB_WWN Logo_Pantone Center.png

Du kan få renset og opdateret din kundedatabase uanset, hvor i verden dine kunder er fra. Gennem vores samarbejde med Dun & Bradstreet kan vi hjælpe dig, uanset hvor i verden dine kunder, leverandører og samarbejdspartnere befinder sig. 

Igennem Dun & Bradstreet kan vi vaske dine data op i mod mere end 250 mio. selskaber, som opdateres ud fra 30.000 kilder. Vi matcher både elektronisk og manuelt for at opnå den optimale kvalitetssikring. 

Du kan altid få viden om:

  • D&B D-U-N-S® nummer og registreret firmanavn 
  • Opdaterede adresser, telefonnummer, kontaktpersoner 
  • Oplysning om dubletter og inaktive virksomheder 
  • Viden om f.eks. globale ejerforhold, koncernstrukturer og kreditrating 

Lær mere om D & B D-U-N-S® nummer

Med Bisnodes data får du direkte adgang til oplysninger om personer inden for hele Norden. Du kan altid få indhentet opdaterede og korrekte informationer om personnummer, fødselsdato, navn, adresse og telefonnummer på 25 mio. privatpersoner i Danmark, Sverige, Norge og Finland.

Komme i gang med at få beriget data

Ring til os

Ring til os

Få kontaktet

Vil du modtage vores nyhedsbrev?
Få relevante og topaktuelle nyheder om trends, tendenser og nye tiltag fra dataverdenen.

Få relevante og topaktuelle nyheder om trends, tendenser og nye tiltag fra dataverdenen.

Hver måned beriger vi dig med spændende datanyheder, analyser om erhvervslivet og de danske forbrugere, og du bliver samtidig den første til at få besked, når vi holder nye events og kurser.

  • Dataanalyser
  • Tips & Tricks
  • Forbrugertrends
  • .. og meget meget mere!

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få relevante og topaktuelle nyheder om trends, tendenser og nye tiltag fra dataverdenen.

Data er et vidt begreb - derfor har vi delt vores nyhedsbreve op. Fortæl os derfor gerne hvad du vil modtage nyheder om!