Forretningskritiske beslutninger baseret på data
Hver eneste dag kommer der nye virksomheder til, og vi har aldrig før været så mange virksomheder i Danmark, som vi er lige nu. I Danmark er der i dag mere end 800.000 aktive virksomheder. Der er altså en tilstrømning af nye potentielle kunder hele tiden - alene nationalt. Når man dertil drager den store verden med ind som sin potentielle handelsplads, så er mulighederne uanede. Men det betyder også, at der er stor konkurrence om kunderne - og det gælder om at skille sig ud fra mængden af udbydere for at vinde kundernes opmærksomhed. For at skille dig ud fra mængden, skal du arbejde smart med data, og du skal kende kunderne bedre end dine konkurrenter.
Men hvordan gør du det, tænker du måske så? Det hjælper vi dig med! Vi har nemlig adgang til virksomhedsinfo om firmaer i hele verden. Og den viden er guld værd, når du skal blive klogere på dine kunder. Både når det gælder deres udviklingsmuligheder, og når du for eksempel har brug for information om deres forretningsgrundlag.
Få overblik over dine risici og dit potentiale ift. kundedatabasen
Analyser dine samarbejdspartnere og kunder, og kombiner interne virksomhedsdata med eksterne datakilder. På den måde får du den bedste forudsætning for at træffe de rigtige beslutninger for din forretning.
Med fyldestgørende og opdaterede virksomhedsoplysninger omkring dine kunder, undgår du kredittab og bedrageri ved at skabe overblik over dine samarbejdspartneres historik og formål.
Find ud af, hvem dine allerbedste kunder er, og vær opmærksom på, hvem du skal være varsom med. Dine bedste kunder er dem, der er loyale (uanset ordrestørrelse), og viden om dette giver dig mulighed for at fokusere dine indsatser der, hvor omsætningsmulighederne er størst.