integrationsløsninger

Få kvalitetsdata i jeres egne systemer

Kom i gang
Kundetilpassede løsninger der passer til dine behov

Kundetilpassede løsninger der passer til dine behov

Hver dag genereres 16.000 milliarder megabyte data - det er afsindigt meget data. Hvordan opdaterer og lagrer I data i din virksomhed?

Fx skifter dine kunder, leverandører og øvrige kontakter hele tiden kontaktinformationer, og det kan til tider være en udfordring at holde styr på data. Men med Bisnodes integrationsløsninger har du hele tiden de nyeste oplysninger på alle danske virksomheder og privatpersoner - de informationer er din genvej til viden om kunderne. Brug dine egne data om kunderne sammen med vores data og bliv klog på kundernes forbrugsmønster og deres økonomiske situation.

Med adgang til opdateret viden om kunderne direkte i dit CRM-system tilfører du yderligere værdi til din kundeplatform. En integreret løsning betyder mindre tastearbejde, færre fejl ved oprettelse af kunder, mindre returpost, færre dårlige betalere og ikke mindst frigørelse af tid for dine medarbejdere.

Frigiv tid med en dataintegration

Frigiv tid med en dataintegration

Direkte adgang til værdifuld viden

  • Effektivisering af informationsindsamling ved at integrere flere forskellige datakilder i ét sted.
  • Spar tid og ressourcer på manuelle opdateringer og oprettelser.
  • Sørg for at dine data er opdaterede med automatiserede overvågningsfunktioner.
  • Undgå dubletter og dobbeltarbejde - opret alle kunder ens og korrekt.
En dataløsning der passer til din virksomhed

En dataløsning der passer til din virksomhed

Informationsindsamling på den effektive måde

  • Hav orden i data og brug ikke tid på forældede informationer
  • Optimér dine strategier ud fra en kombination af intern og ekstern data.
  • Reagér på baggrund af et solidt veldokumenteret beslutningsgrundlag.
  • Giv altid kunderne den bedste service ved at have styr på deres oplysninger.
Kundecase

Nordjyske medier har styr på deres kundedata

Nordjyske Medier har ved fusionering af flere selskaber oplevet, at nogle af deres kunder var oprettet flere gange i deres CRM-system. Det kunne give anledning til dobbeltarbejde, hvis sælgerne fx arbejdede på den samme kunde uden at vide det, og fakturering af den samme kunde, kunne potentielt set også ske på forskellige kundenumre på grund af dubletoprettelser. Det er nu fortid.

Læs mere

Inden data integreres ind i dit CRM- eller ERP-system, anbefaler vi altid, at du får lavet en datavask først. Det vil nemlig sikre, at du arbejder ud fra korrekt og opdateret data. Du får fjernet alle dubletter og få opdateret informationerne på dine eksisterende kunder. Det giver dig det bedste grundlag for brug af integrationsløsningen og for, at alle dine kundedata er oprettet på præcis samme måde.

Læs mere her

Med adgang til viden om alle danske virksomheder direkte i dit CRM-system tilfører du yderligere værdi til din kundeplatform. En integreret løsning betyder mindre tastearbejde, færre fejl ved oprettelse af kunder, mindre returpost, færre dårlige betalere og ikke mindst frigørelse af tid for dine medarbejdere.

Vores løsninger kan integreres i de mest udbredte CRM-systemer:

  • Channel CRM
  • DTMcrm®
  • iGlobe CRM
  • Lotus Notes
  • Microsoft Dynamics CRM
  • MultiMark CRM
  • Peopletrust
  • Salesforce CRM
  • SkyViewCRM
  • SugarCRM
  • SuperOffice CRM
  • webCRM
  • Winner CRM

ERP-systemer

I vores integrationsløsning kan du fx få information om:

  • Virksomheders kontaktdata, ejerhierkahi og kontaktpersoner
  • Virksomheders økonomi, kreditrating og status på deres levedygtighed
  • Virksomheders branche, antal ansatte, etableringsdato mv.
  • Personers adresse, telefonnummer, mobilnummer, historiske adresser, registreret på Robinsonlisten, forbrugertype
  • Personer, der er registreret som dårlige betalere i Debitor Registret

Vi kunne blive ved - lad os endelig høre, hvad du har brug for af informationer.

Vil du have opdateret data integreret ind i dine systemer?

Ring til os

Ring til os

Bliv kontaktet

Vil du modtage vores nyhedsbrev?

Bisnodes databeskyttelsespolitik
Vi bruger kun de data, som du har udfyldt i formularen ovenfor til at besvare din henvendelse. Tilmelder du dig Bisnodes nyhedsbrev, vil data også blive brugt ifm. dette. Nyhedsbrevet sendes ud én gang om måneden og du kan til hver en tid afmelde dig direkte i nyhedsbrevet.

Læs mere om vores databeskyttelsespolitik