Integrationsløsninger

Få kvalitetsdata i jeres egne systemer

Har du spørgsmål til vores intragrations-muligheder?

Bisnode dataintegration til
CRM & ERP

Berig jeres CRM og ERP systemer med opdateret markedsdata om dine kunder og leads. 

Opdateret CRM system

Det kan til tider være en udfordring at holde styr på data. Med Bisnodes integrationsløsninger til CRM og ERP sikrer du, at du altid har de nyeste stamdata og økonomiske informationer om alle danske virksomheder og privatpersoner direkte i jeres egne systemer og at data er opdateret og valideret. Brug dine egne data om kunderne sammen med vores data og bliv endnu klogere på kundernes forbrugsmønster og deres økonomiske situation.

Med adgang til opdateret viden om kunderne direkte i dit CRM-system tilfører du yderligere værdi til din kundeplatform. En integreret løsning betyder mindre tastearbejde, færre fejl ved oprettelse af kunder, mindre returpost, færre dårlige betalere og ikke mindst frigørelse af tid for dine medarbejdere.

Find nye kunder og leads direkte i dit CRM system

Med Bisnodes data i dit CRM system, kan du let og på få sekunder lave avancerede målgruppesøgninger og ringelister ud fra kriterier som du selv definerer (fx branche, antal ansatte, geografi, nøgletal etc.). 

Fordele ved at have Bisnodes markedsdata integreret i egne systemer

Søg firmaoplysninger direkte i CRM   Undgå dubletter i CRM   Find nye leads direkte i CRM
Se 5 års historik på regnskabstal   Europas største leverandør af erhvervsinformationer   Undgå dårlige betalere med integreret kreditvurdering
Adgang til valide og opdateret data   Lav målgruppesøgninger   Spar tid og ressourcer på manuelle opdateringer
Overvågningsfunktioner - få besked ved ændringer  

Hav orden i data og brug ikke tid på forældede informationer

  Giv kunderne den bedste service ved at have styr på deres oplysninger.

 

Vil du høre mere om mulighederne med en integrations-løsning?

Inden data integreres ind i dit CRM- eller ERP-system, anbefaler vi altid, at du får lavet en datavask først. Det vil nemlig sikre, at du arbejder ud fra korrekt og opdateret data. Du får fjernet alle dubletter og få opdateret informationerne på dine eksisterende kunder. Det giver dig det bedste grundlag for brug af integrationsløsningen og for, at alle dine kundedata er oprettet på præcis samme måde.

Læs mere her

Med adgang til viden om alle danske virksomheder direkte i dit CRM-system tilfører du yderligere værdi til din kundeplatform. En integreret løsning betyder mindre tastearbejde, færre fejl ved oprettelse af kunder, mindre returpost, færre dårlige betalere og ikke mindst frigørelse af tid for dine medarbejdere.

Vores løsninger kan integreres i de mest udbredte
CRM- og ERP systemer:

 

CRM systemer

 

ERP systemer

 
 
  • Microsoft Dynamics AX
 
  • Microsoft Dynamics XAL
   
   
  • Lotus Notes
   
  • MultiMark CRM
   
  • Peopletrust
   
  • Salesforce CRM
   
  • SkyViewCRM
   
  • SugarCRM
   
  • Winner CRM
   
  • Microsoft Dynamics CRM
   
  • Microsoft Dynamics 365 CRM
   

I vores integrationsløsning kan du fx få information om:

  • Virksomheders kontaktdata, ejerhierkahi og kontaktpersoner
  • Virksomheders økonomi, kreditrating og status på deres levedygtighed
  • Virksomheders branche, antal ansatte, etableringsdato mv.
  • Personers adresse, telefonnummer, mobilnummer, historiske adresser, registreret på Robinsonlisten, forbrugertype
  • Personer, der er registreret som dårlige betalere i Debitor Registret

Vi kunne blive ved - lad os endelig høre, hvad du har brug for af informationer.

Nysgerrig på mere? eller har du spørgsmål?