Tal direkte til den enkelte kunde
Kundetilpassede budskaber, der når ud til en potentiel kunde på det rette tidspunkt, er blevet vigtigere end nogensinde før, hvis du vil øge omsætningen på eksisterende og potentielle kunder. Og derfor er automatiseret og datadrevet markedsføring øverst på to-do-listen for stort set alle salgs- og marketingmedarbejdere.
Mange virksomheder - især dem, som beskæftiger sig med e-handel, har fokus på datadrevet marketing, og mange arbejder i dag struktureret med de digitale spor, som kunderne efterlader online. Men det, som mange glemmer, er potentialet i at få knyttet de digitale informationer om kunderne sammen med oplysninger om kundens fysiske jeg - uanset om det er en privatperson eller en virksomhed.
Med Bisnodes marketingløsninger styrker du din marketingindsats, da du bliver langt klogere på dine kunder og deres rejse hos dig. Når du går i dybden med dine kundedata, får du nemlig det totale billede af dine forskellige kundesegmenter og deres præferencer. Og den viden er helt unik, når du skal planlægge kampagner, beslutte budskaber, og når dine salgskanaler skal udvælges.