Søg

Driftstatus, Servicevinduer  &
SLA Rapporter

Anmeld en fejl Kontakt os

Driftstatus
Hvis der er driftsforstyrrelser på vores produkter, kan du finde yderligere information her.

 

 

13-02-2020

På grund af et ekstraordinært servicevindue på vores netværk og services, kan der forekomme periodiske forstyrrelser/nedetid i følgende periode:

Natten mellem lørdag og søndag d. 8. Marts 2020, kl. 00:01 - 07:00 

________________________

Til brugere med en ftp konto hos Bisnode:
Pr. 1. marts 2019, vil vi løbende slette filer ældre end 3 måneder, på jeres ftp konto.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på telefon +45 7022 0410 eller customercare@bisnode.dk.

________________________

Oplever du fejl i en af vores løsninger?
Så må du meget gerne udfylde formularen nedenfor.

Ja, jeg oplever fejl i en af jeres løsninger

 

Servicevinduer

Vi har planlagt disse servicevinduer i løbet af 2020:

  • 20. Januar (kl. 20-24)
  • 9. Februar (kl. 00-06)
  • 15. Marts (kl. 00-06)
  • 20. April (kl. 20-24)
  • 17. Maj (kl. 00-06)
  • 20. Juli (kl. 20-24)
  • 13. September (kl. 00-06)
  • 18. oktober (kl. 00-06)
  • 19. oktober (kl. 20-24)
  • 25. oktober (kl. 00-06)
  • 22. november (kl. 00-06)

Har du opdaget en fejl i en af vores løsninger?

Det ville være rigtig dejligt, hvis du giver os besked, så vi kan få rettet op på problemet hurtigst muligt. Udfyld venligst formularen, så vender vi tilbage hurtigst muligt!
Anmeld
Opleves fejlen af andre, fx dine kollegaer?
Der opstod en fejl ved hentning af captcha-billede