Driftstatus, Servicevinduer  &
SLA Rapporter 

Anmeld en fejl Kontakt os

Driftstatus

Hvis der er driftsforstyrrelser på vores produkter, kan du finde yderligere information her.

________________________

Til brugere med en ftp konto hos Bisnode:
Pr. 1. marts 2019, vil vi løbende slette filer ældre end 3 måneder, på jeres ftp konto.

Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på telefon +45 7022 0410 eller customercare@bisnode.dk.

________________________ 

Bisnode Navne & Numre Erhverv 

Hvis du mod forventning oplever at du ikke kan logge på, foreslår vi at du sletter cookies i din browser.

Vi beklager igen ulejligheden.

Hvis du har en kollega eller to der ønsker at komme på vores notifikationsliste, som vi benytter ved eventuelle nedbrud og andre hændelser, så skriv til cc@bisnode.dk og oplys navn og e-mail.
________________________

Oplever du fejl i en af vores løsninger?

Så må du meget gerne udfylde formularen nedenfor.

Ja, jeg oplever fejl i en af jeres løsninger

Planlagt vedligeholdelse 2019

Vi har planlagt disse servicevinduer i løbet af 2019

  • 17. marts
  • 12. maj
  • 15. september
  • 20. oktober
  • 17. november

SLA Rapporter

Her på siden vil du hver måned kunne følge med i vores dokumentation på hvordan vores IT-systemer har performet de sidste 6 måneder. SLA rapporten dækker over vores integrationsløsning til Debitor Registret.

Har du opdaget en fejl i en af vores løsninger?

Det ville være rigtig dejligt, hvis du giver os besked, så vi kan få rettet op på problemet hurtigst muligt. Udfyld venligst formularen, så vender vi tilbage hurtigst muligt!
Opleves fejlen af andre, fx dine kollegaer?