Smart leadgenerering

Brug churnprofiler i din leadgenerering

Er du klar på en sparring om jeres leadgenerering?

Spild ikke krudt på kunder, der vil få din churn rate til at stige

Churn er som regel en vækst-killer, men bruger du viden om dine churn-kunder til at optimere din leadgenerering, kan du både booste din omsætning og reducere churn.

I Bisnode kan vi hjælpe dig med at:

  • lave churnprofiler så du undgår at bruge penge på emner, der churner
  • optimere dine leadindkøb så du opnår en bedre ROI
  • eksekvere, rapportere og løbende forbedre leadprocessen baseret på data

Vi ved af erfaring, at du kan få langt større succes med dine kampagner og dit nysalg, hvis du allerede i planlægningen af dine leadskabende aktiviteter frasorterer de kunder, som alligevel forlader din forretning inden for kort tid.

Bliv klogere på dine kunder

Find nye kunder - gør dem loyale og sælg meget mere til dem

Brug data til at få bedre indsigt i dine kunder

Læs mere
Hvor godt kender du dine kunder?

Hvor godt kender du dine kunder?

Brug segmenteringsværktøjet Cameo til at komme endnu tættere på dine kunder

I Bisnode arbejder vi med Cameo profiltyper, når vi segmenterer forbrugere. Cameo er en statistisk inddeling af de danske forbrugere i 46 forskellige forbrugertyper, som har hver sine karakteristika baseret på blandt andet:

  • Alder og køn
  • Husstandsindkomst
  • Uddannelse
  • Antal børn
  • Holdninger, interesser og livsstil

Læs mere om de 46 Cameo typer her