Smart leadgenerering

Brug churnprofiler i din leadgenerering

Spild ikke krudt på kunder, der vil få din churn rate til at stige

Churn er som regel en vækst-killer, men bruger du viden om dine churn-kunder til at optimere din leadgenerering, kan du både booste din omsætning og reducere churn.

I Bisnode kan vi hjælpe dig med at:

  • lave churnprofiler så du undgår at bruge penge på emner, der churner
  • optimere dine leadindkøb så du opnår en bedre ROI
  • eksekvere, rapportere og løbende forbedre leadprocessen baseret på data

Vi ved af erfaring, at du kan få langt større succes med dine kampagner og dit nysalg, hvis du allerede i planlægningen af dine leadskabende aktiviteter frasorterer de kunder, som alligevel forlader din forretning inden for kort tid.

Bliv klogere på dine kunder

Find nye kunder - gør dem loyale og sælg meget mere til dem

Brug data til at få bedre indsigt i dine kunder

Læs mere
Hvor godt kender du dine kunder?

Hvor godt kender du dine kunder?

Brug segmenteringsværktøjet Cameo til at komme endnu tættere på dine kunder

I Bisnode arbejder vi med Cameo profiltyper, når vi segmenterer forbrugere. Cameo er en statistisk inddeling af de danske forbrugere i 46 forskellige forbrugertyper, som har hver sine karakteristika baseret på blandt andet:

  • Alder og køn
  • Husstandsindkomst
  • Uddannelse
  • Antal børn
  • Holdninger, interesser og livsstil

Læs mere om de 46 Cameo typer her