Gratis datatjek

Få et gratis kvalitetstjek
af dine data

Få værdifuld viden om din datakvalitet og dine kunder

Se eksempel på et datakvalitetstjek

Få et GRATIS overblik over dine data og få værdifuld viden om dine kunder

Vidste du, at ca. 20 % af dine kunder vil være svære at komme i kontakt med til næste år?

Få et GRATIS overblik over din datakvalitet og få samtidig indblik i din kundesammensætning. Du bliver bl.a. klogere på:

  • Dubletter i din database
  • Oversigt over din data kvalitetsscore
  • Adressekvalitet i din database
  • Oversigt over de brancher dine kunder opererer i
  • Oversigt over dine top 10 industrier
  • Top 10 over koncernsammenhæng 
  • Oversigt over dine kunders risikoprofil
  • Oversigt over dine kunders juridiske form
  • Top 10 over dine kundeemner og leads
  • Oversigt over omsætning og antal medarbejdere hos dine kunder

Obs. Rapportens indhold kan variere alt efter det datagrundlag, vi får fra dig. Det gratis datatjek inkluderer max 2.500 records (emner i din database). 

5 økonomiske grunde til at få vasket og analyseret data

    Portopriser

    Porto har taget et prishop gennem de seneste år, og her kan der være mange markedsføringskroner at spare - undgå derfor returpost.

    Forkerte emner

    Hvad hjælper et rigtig godt budskab, hvis du sender det ud til den forkerte - udgå den uheldige henvendelse til et forkert emne.

    Dubletter

    Det er nu 8. gang, kunden åbner et nyt brev med helt det samme budskab som for 30 sekunder siden – få en dubletfri database.

    Fejlprocent

    Rigtig mange kanvaskald kræver 2-3 opringninger før du kommer igennem, og så opdager du, at telefonnummeret er forkert - få reduceret fejlprocenten på dine ringelister og spar masser af tid.

    Reklamebeskyttelse

    I alt er ca. 27 % af alle virksomheder reklamebeskyttede, og over 60 % af alle nystartede virksomheder bliver reklamebeskyttede. Undgå at træde dem over tæerne ved at kontakte dem - få dem markeret i din database.

Kundecase

Nordjyske medier har styr på deres kundedata

Nordjyske Medier har ved fusionering af flere selskaber oplevet, at nogle af deres kunder var oprettet flere gange i deres CRM-system. Det kunne give anledning til dobbeltarbejde, hvis sælgerne fx arbejdede på den samme kunde uden at vide det, og fakturering af den samme kunde, kunne potentielt set også ske på forskellige kundenumre på grund af dubletoprettelser. Det er nu fortid.

Læs mere