hvor gode er din kundedata?
få svaret her!

Få en gratis analyse af din database
Vidste du, at ca. 20 % af dine kunder vil være svære at komme i kontakt med til næste år?

Vidste du, at ca. 20 % af dine kunder vil være svære at komme i kontakt med til næste år?

Hvor godt kender du egentlig dine kunder?

Vidste du fx, at ca. 20 % af dine kunders kontaktdata forældes hvert år? Har du overblikket over, hvor kreditværdige dine kunder er? Og hvordan dine bedste kunder karakteriseres?

Det kan til tider være en udfordring at holde styr på data, og endnu sværere kan det være at omdanne data til brugbar viden om kunderne. Men opdaterede kundedata er guld værd for din virksomhed.

Få et GRATIS overblik over din datakvalitet og få samtidig indblik i din kundesammensætning.

Vores datatjek indeholder følgende:

  • Dubletter i din database
  • Oversigt over din data kvalitetsscore
  • Adressekvalitet i din database
  • Oversigt over de brancher dine kunder opererer i
  • Oversigt over dine top 10 industrier
  • Top 10 over koncernsammenhæng 
  • Oversigt over dine kunders risikoprofil
  • Oversigt over dine kunders juridiske form
  • Top 10 over dine kundeemner i leads
  • Oversigt over omsætning og antal medarbejdere hos dine kunder

Obs.
Datatjekkets indhold kan variere alt efter det datagrundlag, vi får fra dig. 
Det gratis datatjek inkluderer max 2.500 records (emner i din database).

Få et gratis DataTjek af din kundedatabase

Få et gratis datatjek (form)

Vil du have et gratis Datatjek?

Kontakt os

Kontakt os

Vi sidder klar til at tage imod dit opkald

+45 7022 0410

5 økonomiske grunde til at få vasket og analyseret data

5 økonomiske grunde til at få vasket og analyseret data

1. Portopriser

Porto har taget et prishop gennem de seneste år, og her kan der være mange markedsføringskroner at spare - undgå derfor returpost. 

2. Forkerte emner

Hvad hjælper et rigtig godt budskab, hvis du sender det ud til den forkerte - udgå den uheldige henvendelse til et forkert emne.

3. Dubletter

Det er nu 8. gang, kunden åbner et nyt brev med helt det samme budskab som for 30 sekunder siden – få en dubletfri database.

4. Fejlprocent

Rigtig mange kanvaskald kræver 2-3 opringninger før du kommer igennem, og så opdager du, at telefonnummeret er forkert - få reduceret fejlprocenten på dine ringelister og spar masser af tid.

5. Reklamebeskyttelse

I alt er ca. 27 % af alle virksomheder reklamebeskyttede, og over 60 % af alle nystartede virksomheder bliver reklamebeskyttede. Undgå at træde dem over tæerne ved at kontakte dem - få dem markeret i din database.