datadrevet markedsføring

Data - markedsføringens nye værktøj

Bedre leads, flere tilfredse kunder og højere ROI

Der er fart over feltet for dem, som beskæftiger sig med markedsføring. Digitalisering, datadrevet markedskommunikation, business intelligence og marketing automation er blot nogle af de begreber, fremtidens marketingsansvarlige bliver nødt til at have på tegnebrættet for at følge med udviklingen. Mulighederne for at indsamle information om eksisterende og potentielle kunder via digitale kanaler og sociale medier er nærmest uendelige. Ved hjælp af kundernes digitale fodspor kan du få både dybere kundeindsigt og bedre styr på kundernes behov og præferencer.Tager du fx løbende pulsen på dine kunders oplevelse af rejsen hos dig, har du mulighed for at reagere og forbedre dine indsatser i det sekund, du får feedback - og dét kan mærkes på bundlinjen.

Dataanalyse og data mining er blevet en naturlig del af markedsføringen, og kunderne i dag forventer i højere grad relevante budskaber, og at du som virksomhed ved, hvordan deres behov ser ud.

Hos Bisnode beskæftiger vi os hver dag med at behandle, strukturere og analysere data for at kunne hjælpe dig med at øge effekten af din markedsføring.

Her deler vi nyheder, analyser og trends inden for datadrevet markedsføring.

Virksomheder der arbejder datadrevet

Vil du modtage vores nyhedsbrev?

Interesser