Disse 5 data øger værdien af jeres CRM system

Mange større virksomheder investerer i et CRM-system for at kunne holde styr på sine kunder og kundeemner. Alligevel formår mange ikke at anvende den viden, der lagres om kunderne, til at skabe mere værdi for virksomheden.

Download

Bisnodes databeskyttelsespolitik

Vi bruger kun de data, som du har udfyldt i formularen ovenfor til at besvare din henvendelse. Tilmelder du dig Bisnodes nyhedsbrev, vil data også blive brugt ifm. dette. Nyhedsbrevet sendes ud én gang om måneden og du kan til hver en tid afmelde dig direkte i nyhedsbrevet.

Læs mere om vores data og cookiepolitik her

I denne guide får du:

  • 5 tips til dataelementer der øger værdien af din database.
  • Konsekvenserne af ikke at have disse dataelementer i dit CRM-system.
  • Hvordan bedre data i dit CRM-system kan hjælpe dig med at finde flere lønsomme kunder og undgå risiko ved at handle med kunder der ikke kan betale deres regninger.

En af hovedårsagerne til, at virksomheder ikke oplever succes med deres CRM-system, skyldes dårlig datakvalitet. Det er krævende at vedligeholde og opdatere data, og det bliver kun værre med tiden.

Vidste du fx, at inden for den næste time vil:

 

15 virksomheder få nyt telefonnummer
78 nye virksomheder blive registreret
25 virksomheder skifte adresse
1,2 virksomheder gå konkurs
30 virksomheder skifte navn