Seminar:
Datadrevet B2B salg & marketing i øjenhøjde

Få indspark til hvordan jeres virksomhed kan udnytte data, machine learning og AI til at optimere jeres forretning.

Dagens program Tilmelding
Gratis B2B Marketing seminar d. 6. november
check_fat_green.png

Få indsigt i hvordan data kan skabe værdi i din forretning

check_fat_green.png

Hør om de nyeste datatendenser og trends

check_fat_green.png

Få indsigt i vækst med maskinlæring og kunstig intelligens

Få indsigt i de afgørende drivere for succes med smart data og datadrevet B2B salg & marketing

I har som virksomhed sandsynligvis allerede anerkendt værdien af data & analytics. I er faktisk også klar til at gøre noget ved det, men I er måske i tvivl om, hvordan I bedst kommer i gang?

Nogle af de spørgsmål, vi hører fra vores kunder, som I måske kan nikke genkendende til, er: 

  • Identificering af nye leads: hvordan sikrer vi, at vi tiltrækker de rigtige; tager kontakt til de rigtige og til dem, der er klar?
  • Hvordan minimerer vi kundeakkvisitionsomkostningerne og sikrer churn prevention?
  • Hvordan udnytter vi maskinlæring og kunstig intelligens til bundlinjeoptimering?
  • Hvad er en god proces for at arbejde med datadrevet marketing? Hvad har andre gjort?
  • Er vores virksomhed bagud af dansen ift. datadrevet marketing?

Formålet med seminaret er at inspirere og motivere jer til at komme i gang med at arbejde trigger-baseret med jeres data og dermed optimere jeres salg-og marketingindsatser. 

Få reel case-indsigt i forretningsoptimering med data og advanced analytics

Få reel case-indsigt i forretningsoptimering med data og advanced analytics

Vi giver jer konkrete eksempler på, hvordan andre virksomheder har grebet den datadrevne tilgang an. Få inspiration til hvordan I selv på simpel vis kan udnytte machine learning & AI i jeres salg- og marketingindsatser.

Vi flyver en af Europas førende eksperter, Jean-Philippe Schepens, ind fra Belgien. Han rådgiver og arbejder tæt sammen med nogle af de største virksomheder i Europa og har hjulpet med at udvikle smart data-løsninger, som genererer resultater, der ikke er set før.

”State of the union”: hvor er vi med data-drevet marketing i dag?

”State of the union”: hvor er vi med data-drevet marketing i dag?

Vi vil inden dagen udsende en kort survey. Formålet er at få et indblik i, hvor de tilmeldte virksomheder er i rejsen mod data-drevet marketing. Besvarelserne vil blive brugt i tilrettelæggelse af dagens program, herunder i f.m. rundbordssamtaler, hvor du får mulighed for at dele erfaringer med andre deltagere.

Dagens program 

08:30  -  09:00    Ankomst, morgenmad og networking 
09:00  - 09:15   Velkommen
09:15  - 10:00   Status på data & analytics: Hvad foregår der på datamarkedet?
10:00  - 10:30   Hvilke drivere er de vigtigste ift. at få succes med smart data?
10:30  - 11:00   Cases: success & fiasko. Introduktion til nogle state-of-the-art-cases
11:00   - 11:15   Pause
11:15  - 11:45   Rundbordsdrøftelse med udgangspunkt i spørgeskemaerne
11:45  - 12:00   Key learnings
12:00  - 13:00   Afrunding, let frokost & networking

 

Tilmeld dig her

Hvor & hvornår?

Hvor & hvornår?

Kom og bliv inspireret på vores seminar om datadrevet marketing tirsdag d. 6 november 2018 fra kl. 08.30 - 13:00.

Vi sørger for forplejning både morgen og middag. Seminaret er gratis, men vi har et no show fee på DKK 500,00, hvis du ikke melder afbud senest dagen før kl. 12.

Seminaret afholdes på adressen:
Gyngemose Parkvej 50, 14. sal, 2860 Søborg

Tilmelding her

Obs: Seminaret foregår på engelsk.

Tilmelding